לאה דנקנר לביהמ"ש: לפנות פולשים מדירתי בשכונת פלורנטין בת"א

טוענת בתביעתה כי "זה כ-17 שנים הנתבעים כלל אינם משלמים לי כל סכום בגין אחזקתם בחנות שפתחו בדירה, וכן אינם משלמים מסי עירייה בכל התקופה"

לאה דנקנר, אחותם של בני דור המייסדים בקבוצת דנקנר, הגישה לבית משפט השלום בתל-אביב תביעה לפינוי רחמים כהן ויעקב צמח, שלדבריה פלשו כבר לפני 17 שנה לבניין שבבעלותה ברחוב בנבנישתי 2 בשכונת פלורנטין בתל-אביב.

דנקנר בת ה-85 טוענת, באמצעות עורכי הדין ברוך כצמן ורן קדם ממשרד הרצוג-פוקס-נאמן, כי מאז שפלשו באופן לא חוקי לדירת הקרקע בבניין בשנת 1993, עושים בה הנתבעים שימוש כחנות בניגוד לחוק, וטוענים כי הם מחזיקים בה מכוח "דיירות מוגנת".

"זה כ-17 שנים הנתבעים כלל אינם משלמים לדנקנר כל סכום בגין אחזקתם בחנות, וכן אינם משלמים מסי עירייה בכל התקופה", נטען בתביעה.

לדברי דנקנר, מדובר בתביעה פשוטה בתכלית, שכן הנתבעים פלשו לדירה ללא זכות, ועל כן הם צריכים להתפנות ממנה.

"למרות פניות חוזרות ונשנות מצד התובעת, מסרבים הנתבעים לפנות את החנות. כל ניסיונות התובעת להימנע מפתיחת הליך משפטי בעניין לא צלחו", נכתב.

זו לא הפעם הראשונה שדנקנר פונה לבית המשפט כדי שיפנה דיירים שפלשו לבניין. לפני כשנתיים הורה בית משפט השלום בתל-אביב למאיר ביטון, שפלש לדירה אחרת בבניין, להתפנות ממנה בהקדם, לאחר שקבע כי אינו יכול להיחשב "דייר מוגן".