ראש מערך השיווק בלאומי, תסיים תפקידה ותקודם

תמר יסעור תמלא תפקיד בכיר אחר - כאשר במערך משאבי אנוש כבר החלו לראיין מועמדים להחליפה ■ במאי יפרוש המשנה הבכיר למנכ"ל וממלא מקום המנכ"ל

סבב המינויים הגדול בלאומי יוצא לדרך. ראש מערך השיווק של הבנק, תמר יסעור, תסיים בקרוב את תפקידה ותקודם לתפקיד בכיר אחר בבנק. ראש מערך משאבי אנוש, דוד בר לב, כבר החל לראיין מועמדים להחליף את יסעור. כך נודע ל"גלובס".

קידומה של יסעור יצא לפועל במסגרת סבב המינויים שייפתח כעת בלאומי עם עזיבתם של מבקר הפנים יוסי הורביץ, שאותו יחליף ששון מרדכי, ופרישתו הצפויה ברבעון הקרוב של בר לב עצמו. במאי אמור לפרוש גם זאב נהרי, מספר 2 בבנק - המשנה הבכיר למנכ"ל וממלא מקומה. את תואר המשנה הבכיר צפויה לקבל ראש החטיבה העסקית, רקפת רוסק עמינח. עם זאת, לא מן הנמנע שנהרי יאריך את כהונתו בכמה חודשים.

מנהלת מצטיינת

גליה מאור, מנכ"לית לאומי, סימנה את יסעור - שאינה בנקאית במקור, אלא הגיעה מענף הפרסום - כמנהלת מצטיינת הראויה לקידום, לאור הערכתה את יכולותיה. אחת האפשרויות העולות על הפרק בסבב המינויים היא מינויו של מנכ"ל לאומי קארד, דני כהן, לתפקיד ראש מערך משאבי אנוש במקום בר לב. במקרה זה יסעור תהיה מועמדת מובילה להחליף את כהן, ולקבל את ניהול חברת כרטיסי האשראי. לתפקיד ראש מערך משאבי אנוש מועמדת גם קצינת הציות הראשית בבנק, מאירה קרני. בתגובה נמסר מבנק לאומי: "אם וכאשר יתבצעו בבנק שינויים כלשהם, אלה יפורסמו בדרך המקובלת".

יסעור (45), מכהנת בתפקיד מ-2007. היא בעלת תואר MBA מהאוניברסיטה העברית עם התמחות בשיווק, צמחה בתחום הפרסום וניהלה לפני הגיעה ללאומי את משרד פוגל אוגילבי. בשנה שחלפה הובילה את מהלך "לאומי דיגיטל", שזכה להצלחה רבה ומיצב את לאומי כבנק המוביל בתחום הבנקאות הישירה ובמדיה החברתית. לפני כשבוע זכתה בתואר "אשת השיווק של החודש" מטעם איגוד השיווק הישראלי.