הראל: אפליקציית iPhone לתיעוד הנזק בתאונת דרכים

חברת הביטוח השיקה אפליקציה חדשה, באמצעותה יוכל המשתמש לצלם תמונות בזירת האירוע, לסמן את החלקים ברכב שניזוקו, ולשלוח לסוכן הביטוח תמונות המתעדות את הנזק

הראל חברה לביטוח השיקה היום (ב') אפליקציה ייחודית ל-iPhone המאפשרת תיעוד נוח וזמין של הנזק לרכב במקרה של תאונת דרכים, ושליחת התיעוד לבחרת הביטוח להמשך טיפול.

באמצעות האפליקציה, יוכל המשתמש לצלם תמונות בזירת האירוע (תמונות הנזקים, מספר רישוי של המעורבים, תמרורים במקום), לסמן את החלקים ברכב שניזוקו, ולשלוח תמונות המתעדות את הנזק.

בנוסף, האפליקציה מדריכה באשר למילוי הפרטים הרלוונטיים לטיפול בתביעה, כאשר הדוח המפורט מועבר להמשך טיפול של סוכן הביטוח. אפליקציית "הראל בדרכים" כוללת מידע על מוסכים קרובים, מידע על שמאים, מידע על אנשי מקצוע לתיקון שמשות, פרטים של חברות שירותי גרירה, ומספרי טלפון חיוניים של נותני השירותים ושל מוקד שירות לקוחות.

האפליקציה ניתנת להורדה בחינם ונועדה לסייע למבוטחים שלב אחר שלב על מנת לסייע בדקות הראשונות לאחר תאונת הדרכים. אפליקציית "הראל בדרכים" כוללת מידע על מוסכים קרובים, מידע על שמאים, מידע על אנשי מקצוע לתיקון שמשות, פרטים של חברות שירותי גרירה, אפשרות לשליחת תמונות המתעדות את הנזק וסימון החלקים ברכב שניזוקו וכמובן עזרה במילוי פרטים אישיים על הצדדים המעורבים ומספרי טלפון חיוניים של נותני השירותים ושל מוקד שירות לקוחות.