גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

רמי לוי: "פרויקט נוף ציון יהיה שווה כ-120 מיליון שקל"

לאחר שמחזיקי אג"ח דיגל בחרו בהצעת הקבוצה שבראשות לוי לרכישת השליטה בחברה, רמי לוי חוגג בגדול: "אני ירושלמי ואוהב ישראל" ■ הפלסטיני עשה את שלו / דעה - שי שלו

פרויקט דירות היוקרה "נוף ציון" שבמזרח ירושלים יישאר בידיים יהודיות. בעלת הפרויקט, חברת דיגל , פרסמה אתמול (ד') את תוצאות ההצבעה של מחזיקי האג"ח, שנדרשו להכריע בין הצעת קבוצה שמובילים רמי לוי ושותפו היהודי-אוסטרלי קווין ברמייסטר, לבין זו של איש העסקים הפלסטינאי בשאר אל מסרי. רוב מוחץ של גופים מוסדיים תמך במכירה לקבוצת לוי-ברמייסטר, ואף לא אחד מהם תמך במכירה לאל מסרי, הגם ששתי ההצעות נקבו בתשלום דומה למחזיקי האג"ח.

ההכרעה הברורה הושגה לאחר שבועות של לחץ מצד פעילי המגזר הדתי-לאומי, שאף איימו במשיכת כספים מגופים מוסדיים שיתמכו במכירת החברה לפלסטיני, כמו גם מבנק לאומי המממן את פרויקט נוף ציון. ברמייסטר (Bermeister), כפי שנחשף שלשום ב"גלובס", פעיל בתחום הטכנולוגיה והיה ממייסדי תוכנת שיתוף הקבצים קאזה.

לוי עצמו הפך בימים האחרונים (אם לשפוט על-פי הטוקבקים באינטרנט) ליקיר המגזר הדתי-לאומי, כשנחלץ לעזרתו ברכישת הפרויקט הבעייתי. בשיחה עם "גלובס", התייחס לוי, חבר מועצת העיר מטעם סיעתו של ראש העיר ניר ברקת, לעניין, ואמר כי "אני ירושלמי ואוהב ישראל, שמשקיע לא מעט כסף בנדל"ן בירושלים. אנשים אוהבים את זה שאני בונה ועושה בירושלים, ואני שמח שהם מפרגנים.

"אני מאמין שאם אני מבצע משהו בצורה אמינה וביושר, אין סיבה שהוא לא ייצא לפועל. כשנגמור את הפרויקט הוא יהיה שווה כ-120 מיליון שקל, ואני מאמין שבכל מקרה נרוויח ממנו".

"הכסף היהודי ניצח הפלסטיני"

מאבק השליטה בחברת הנדל"ן דיגל, שבשליטת יהודה לוי ומאיר שמיר, נפתח בחודש שעבר לאחר ש"גלובס" חשף את זהותו של אל מסרי, המיוצג בידי עו"ד דב ויסגלס. בתחילה, כשעוד היה גורם אנונימי, הביעו מחזיקי האג"ח תמיכה בהצעתו להשקעה בחברה, שכללה תשלום של 60 אגורות לכל 1 שקל ע.נ אג"ח (סך הכול 36 מיליון שקל). בהמשך, הם הסיטו את תמיכתם להצעה נגדית שהתארגנה בתוך מספר שבועות.

עוד לפני הרכישה האחרונה, פורטפוליו הנדל"ן של רמי לוי בירושלים אינו זניח, ושוויו מתקרב ל-400 מיליון שקל. בבעלותו מספר קרקעות בבירה, המיועדות ברובן למגורים (יותר מ-400 יחידות דיור בסך-הכול) וממוקמות בין היתר בגבעת המטוס, דרך חברון ומתחם הרכבת.

ישראל זעירא, מנכ"ל חברת "באמונה", המתמחה בשיווק נדל"ן לציבור הלאומי-דתי בכל רחבי הארץ ואשר נטלה חלק פעיל במאבק על דיגל, מסר היום כי "הכסף היהודי ניצח את הכסף הפלסטיני. הצלחת קבוצת המשקיעים שגייסנו לרכוש את האג"ח של דש איפקס, סללה את הדרך להצלת הפרויקט כולו מנפילה לידי הפלסטינאים".

דש איפקס, בית ההשקעות שבשליטת אלי ברקת (אחיו של ראש עיריית ירושלים), היה עד אתמול מחזיק האג"ח הגדול בדיגל - 20 מיליון שקל ע.נ. - כשליש מסדרת האג"ח.

אתמול מכר בית ההשקעות לנציגי המגזר הדתי-לאומי אג"ח בהיקף של 13 מיליון שקל לפי 60 אגורות ל-1 שקל ע.נ., מחיר דומה לזה שיקבלו המחזיקים בהסדר החוב הצפוי בדיגל. על פי ההערכות הרוויח דש איפקס, שאסף את האג"ח במחירי שפל, עשרות אחוזים על ההשקעה. כעת נדרש הסדר החוב גם לאישורו של בנק לאומי, לו חייבת דיגל כ-80 מיליון שקל. המסגרת מאבק השליטה בחברה החליפו בשבועות האחרונים ידיים כ-20% מהאג"ח של דיגל, ומחירה טיפס כמעט פי 6 מהשפל של דצמבר 2008.

דיגל נקלעה למשבר קשה והיא אינה עומדת בהחזר החובות לנושים. הפרויקט העיקרי שלה הוא "נוף ציון" שבמזרח ירושלים, ודיגל נכשלה בפיתוחו.

הגירעון בהון העצמי של דיגל עומד על 18 מיליון שקל, ובדוחותיה הכספיים מתנוססת הערת "עסק חי", לאחר שאת המחצית הראשונה של 2009 היא סיימה עם הפסד של כ-12 מיליון שקל.

רמי לוי - בקרוב באינטרנט

עם שוך הרעש סביב פרשת דיגל, מתפנה לוי להתייחס גם לעתיד רשת הקמעונאות שלו, שעושה בימים אלו צעד נוסף בהתפתחותה, עם הרחבת היצע המוצרים וכניסה לנישות חדשות.

בראש התכניות ניצב תחום הביטוח, במסגרת זו הוא חבר לשלמה ביטוח של שלמה שמלצר והחל לשווק ביטוחי רכב ודירה, וכן תחום הסלולר, שם הוא מתכנן להפוך למשווק של חברת פלאפון הרוכש ממנה שירותים ומוכר אותם לצרכנים.

ניסיונות ההתמודדות של רשתות קמעונאות המזון הגדולות מול המהלכים של לוי אינם דבר חדש, ותכניותיו האחרונות ודאי מוסיפות להן סיבות לדאגה.

עם מחזור מכירות שנתי המהווה 12%-20% ממכירות שתי הרשתות המובילות - שופרסל ורבוע כחול - רשת הקמעונאות של לוי רחוקה מלרשת את מקומה של אחת מהן מבחינת נתחי שוק. ואולם, המגמה החיובית העקבית שמציגה הרשת בדוחותיה הכספיים רבעון אחרי רבעון בוודאי מדירה שינה מעיניהן של ענקיות הקמעונאות, ובעוד הוא מצליח לשרשר לרווח הנקי כ-5% מהמכירות שלו, הרווח הנקי ברשתות הגדולות מהווה בין 1% ל-3% מהמחזור.

מנגד, ההתרחבות המואצת עלולה להגדיל את הוצאות הרשת בהיקף משמעותי, ולשחוק את הרווחיות שלה. אחד היתרונות של לוי במבנה הרשת הנוכחי שלו, בהשוואה לרשתות הגדולות, טמון ביעילות התפעולית ממנה הוא נהנה, בזכות צוות עובדים מצומצם. ואכן, הוא בולט לאורך תקופה לא קצרה עם שיעורי רווחיות תפעולית של יותר מ-7% מהמכירות, בעוד המתחרות שלו מתקשות להגיע ל-5%.

לוי אינו מודאג מכך. "ככל שמחזורי הפעילות שלי יגדלו, אחזק את העסקים שלי וארוויח יותר כסף", הוא אומר. "המחשבה הזו שהגדלת הרשת תקטין את הרווחיות, היא שגויה, ועלויות התפעול דווקא יהיו יותר נמוכות. עד 30 חנויות אין צורך בכלל להגדיל את הוצאות ההנהלה והכלליות. מעבר לכך, המטה לא יגדל בצורה משמעותית. אבל גם אם אכפיל את כמות העובדים אצלי במטה (הכולל היום 20-30 עובדים, א.ל.), לא תיגרם מכך פגיעה ברווחיות התפעולית.

"הרשת שלי לא משקיעה במטה, והוא מאוד מצומצם. ברגע שאני מקים חנות, הרווחים ממנה מכסים את עלויות התפעול, ואף יותר מזה. וכמה שאני גדל יותר, אני יכול לבקש מהספקים מחירים נוחים יותר ולשפר גם את הרווחיות הגולמית שלי".

במקביל לפתיחת הסניפים החדשים, לוי החל לאחרונה לגשש גם בזירה האינטראקטיבית, והפעיל תכנית פיילוט למכירות מקוונות באזור צפון תל אביב.

גם בהקשר זה לוי הודף את הטענות על גידול אפשרי בהוצאות, ורואה בכך צינור נוסף להגדלה משמעותית של מחזורי הפעילות ללא קפיצה בהוצאות התפעול. "זה פרויקט לא פשוט, אבל בגלל זה התחלתי בקטן, בלי להשקיע מיליארדים. בתור אחד שבא מלמטה, אני משתדל להתחיל כל דבר הכי קטן והכי יעיל שאפשר, וכך גם פה", הוא אומר.

"אני מאמין שתוך 10 שנים כ-20% ממכירות המזון יהיו באינטרנט. אנחנו עכשיו לומדים את הבעיות שיכולות להיווצר בסניפים, ואחרי שנסיים את הפיילוט, עם כל התקלות שנגלה והלקחים שנפיק, אדע טוב יותר איך להפעיל אותו".

גם כיום, כשהרשת שלו שווה 1.5 מיליארד שקל, לאחר שהמניה קפצה פי 3.5 מאז הונפקה במהלך 2007, והחזקותיו של לוי בה מתקרבות למיליארד שקל, הוא סבור כי המחזיקים ימשיכו ליהנות גם בעתיד מעליית ערך. לדבריו, "הציבור מחזיק המניות שמגיע לחנויות שלי, רואה איך אני מתנהל ומאמין בי. לפי רמות המכפילים והרווחיות, אני מקווה שעוד יש לנו לאן לצמוח. אם אצליח להכפיל את מחזורי הפעילות אצלי, ואצליח להגדיל גם את הרווח באותם מכפילים, שווי החברה יגדל. לא אני המצאתי את זה, ככה עובדת הבורסה. אני לא מסתכל על כמה אני שווה, אלא על מה שאני עושה כל יום. נשארתי אותו רמי לוי מאז שהתחלתי את העסק".

נאמן חברת נידר דורש שכ"ט של 9 מיליון ש'

הנאמן של חברת נידר שקרסה, עו"ד אמיר ברטוב ממשרד ליפא מאיר, דורש שכר טרחה של 9 מיליון שקל, נוסף לשכ"ט של 1.8 מיליון שקל שדורש הכנ"ר (כונס הנכסים הרשמי) מקופת חברת הנדל"ן שקרסה.

הנושים העיקריים, מחזיקי האג"ח (150 מיליון שקל) ובנק לאומי (80 מיליון שקל), אמורים לחלוק ביניהם את היתרה המוערכת, כ-40 מיליון שקל. מחזיקי האג"ח של נידר התכנסו היום כדי לדון בהסדר חוב חדש שהוצע להם, וכולל את השכ"ט הגבוה.

קריסתה של נידר בקיץ 2008 הייתה הסנונית הראשונה שבישרה לא את בואו של האביב, אלא מבול של חברות נדל"ן שלא יעמדו בהחזר החובות לנושים. זיכרון הדיפולט האחרון בשוק ההון היה אז של חברת חפציבה שקרסה שנה לפני כן. בני משפחת רחמין ניצלו את הגאות לגיוס הון בקלות ומשכו משכורות חודשיות של יותר מ-100 אלף שקל.

נידר, שהייתה בשליטת משפחת רחמין, נקלעה להקפאת הליכים, ומרבית נכסיה מומשו. אחד מהם הוא הקרקע בפרויקט הולילנד, בשטח של 9 דונם המיועדת לבניית 265 יחידות דיור וכ-1,600 מ"ר מסחר. הקרקע נמכרה בפברואר 2010 לרמי לוי ולשותפתו חברת האוטובוסים דן, תמורת 145.5 מיליון שקל במזומן. הפרויקט עשוי להניב להם הכנסות של 400-600 מיליון שקל.

יאיר רחמין, ששימש יו"ר ומנכ"ל החברה, דחה על הסף את סימני האזהרה הרבים שהיו, ושלושה חודשים בלבד לפני שהחברה ביקשה הקפאת הליכים, אמר ל"גלובס": "לציבור אין ממה לחשוש. מחירי הקרקע שרכשנו לא יכולים לרדת. מי שמכר את האג"ח לא ביצע אנליזה טובה של החברה ומי שבדק יכול להיות שקט ובטוח".

עוד כתבות

הכפר פטריצ'ה באיטליה. ראש העיר מנסה למכור בתים באירו / צילום: Shutterstock

באיטליה מנסים למכור בתים באירו אחד. אז למה זה לא עובד?

ראשי עיירות קטנות באיטליה, שהתרוקנו מתושבים בשל מגמת עיור ארוכת־שנים, מציעים בתים למכירה באירו אחד בלבד, כאשר עלות השיפוץ מוטלת על הקונה ● התקשורת האמריקאית רווייה בסיפורים על בתים עתיקים שעברו שיפוץ והפכו לבתי נופש משפחתיים, אך בפועל, עסקי "הבתים באירו" עומדים בפני חסמים רבים

מנכ''ל NICE, ברק עילם / צילום: CRC Media

מלך השכר של ת"א: המנכ"ל שהרוויח כ-90 מיליון שקל ב-2023

עיקר התגמול של מנכ"ל נייס ברק עילם – הוני ● במשך שנותיו כמנכ"ל נייס צבר תגמולים בהיקף של כ-460 מיליון שקל לפי שער החליפין הנוכחי ● שכר של כ-17 מיליון שקל למנכ"ל אלביט אשתקד

בורסת תל אביב / צילום: שלומי יוסף

בורסת ת"א ננעלה ביציבות; אלקטריאון זינקה ב-18%, ישראכרט ב-8%

אל על השלימה גיוס של 100 מיליון דולר, המנייה עולה ב-4% ● הבורסה בת"א מסכמת רבעון ראשון בעליות נאות במדדים המובילים ● לאומי על הדולר המתחזק: "מציע למשקיעים הצעה שאי אפשר לסרב לה" ● באופנהיימר צופים "רוח גבית לשוק המניות האמריקאי לפחות עד שנת 2025"

מה חדש בדוחות / אילוסטרציה: טלי בוגדנובסקי, חומרים: shutterstock

כלל: רווח של 305 מיליון שקל ב-2023, השפעת רכישת מקס עוד קטנה

מדור חדש של גלובס יביא את הסיפורים של עונת הדוחות בבורסת ת"א שאולי פספסתם ● והפעם: אימקו מסכמת את 2023 עם רווח כ-6.2 מיליון שקל לאחר שרשמה הפסד בתקופה המקבילה, כלל הציגה דוח רבעוני חזק, אך טרם רשמה רווח משמעותי מרכישת חברת כרטיסי האשראי מקס והרווח הנקי של מור השקעות זינק בכ-60% ● מדור חדש

קבינט המלחמה. ללא נשים במוקד קבלת ההחלטות / צילום: קובי גדעון-לע''מ

המלחמה חושפת את אוכלוסיית הנשים לסיכונים חריגים. איך אפשר להתמודד איתם?

מדור "המוניטור" של גלובס והמרכז להעצמת האזרח עוקב אחר ביצוע החלטות ממשלה משמעותיות ● הפעם, בשיתוף שדולת הנשים, על האתגרים שמציבה המלחמה בפני נשים ● נשים סובלות יותר מהיעדר ביטחון אישי וכלכלי - ובכל זאת הן לא נמצאות במוקד קבלת ההחלטות

אילוסטרציה: טלי בוגדנובסקי, צילומים: AP (Mosa'ab Elshamy), אתר החברה, שאטרסטוק

באפריקה הצעירים מנצחים, וביפן מייצרים חיתולים רק בשביל קשישים

בסנגל בוחרים נשיא חדש וצעיר, ובאירופה רוצים להפקיע את הריבית הרוסית ● בינתיים, סין נזכרת שהיא אינה רוצה בחורבן המערב, וארה"ב מנסה למנוע את מושחתי העולם מלהלבין בנדל"ן ● חמישה אירועים מהשבוע שהיה בעולם 

צילום: ap, AP23024601572019_e5rllq

נעילה מעורבת בוול סטריט; מדדי S&P 500 ודאו ג'ונס שברו שיאים

מדד S&P 500 סגר את הרבעון הטוב ביותר שלו מאז 2019 ● סיכום הרבעון הראשון באירופה: השווקים עלו בכ-7% ● בלומברג: "שוק הקקאו קורס", וולס פארגו: "עליית המחיר תגולגל אל הצרכנים" ● מייסד בורסת הקריפטו FTX נידון ל-25 שנות מאסר ● הצמיחה בארה"ב עמדה על 3.4%, יותר מהצפוי ● ג'יי.פי מורגן: "אתם לא תדעו כשהירידות יגיעו" ● מחר "יום שישי הטוב" אין מסחר בוול סטריט ובמדינות רבות אחרות

משה ארבל, שר הפנים / צילום: מארק ישראל סלם - הג'רוזלם פוסט

בעקבות חשיפת גלובס: השר ארבל קורא לנתניהו לאפשר כניסת פועלי בניין פלסטינים לישראל

שר הפנים מציין במכתבו: "גוברות ההערכות כי אלפי פועלים פלסטיניים מיהודה ושומרון מועסקים שלא כדין בענף" ● הוא קורא לראש הממשלה לבחון הסדרה של הכנסת הפועלים לישראל, בין היתר על ידי בחינה פרטנית של כל פועל והגבלת גיל

עינת גנון / צילום: בר שניר

פרויקט הענק מתעכב: עוד פרישה מהמרוץ לניהול רשות המטרו

עינת גנון, סמנכ"לית הרשות להתחדשות עירונית, הודיעה על פרישה מהמרוץ לניהול רשות המטרו, לאחר שלאחרונה גם צחי דוד, סגן הממונה על התקציבים באוצר לשעבר, הסיר את מועמדותו לתפקיד ● כעת נותר מועמד אחד לבחירה, והמכרז עומד בפני ביטול

הסכם אינו נדרש כתנאי עבור זוגות במערכות יחסים כאלה ואחרות / צילום: Shutterstock, Viacheslav Lopatin

זוג הקפיא עוברים ואז נפרד. האם האישה תוכל להשתמש בהם?

כשלושה עשורים לאחר פרשת נחמני, בתי המשפט עדיין נאלצים לדון בתביעות בלתי אפשריות לגבי גורלם של עוברים מוקפאים ● מן הראוי היה לחייב כל זוג שפונה לבצע הפריה חוץ-גופית, לחתום על הסכם שמתייחס לאפשרות הריאלית של פרידה במהלך הזמן שחולף בין יצירת העוברים המוקפאים לבין השימוש בהם

חרדים בלשכת הגיוס / צילום: מיטב ודובר צה''ל

בג"ץ: לעצור תשלומים לישיבות שתלמידיהן לא מתגייסים החל מה-1 באפריל

בג"ץ הוציא את צו הביניים בשל היעדר מקור חוקי להעברת התשלומים ● וכעת, מיום שני הקרוב יופסק התקצוב לתלמידי ישיבות שחייבים בגיוס ● השופטים אימצו עמדה מחמירה מזו של היועמ"שית ● התנועה לאיכות השלטון: "צו הביניים הזה מהווה צעד תקדימי בדרך לשוויון, וציבור המשרתים מודה לבית המשפט על החלטתו החשובה"

מתחם חזית הים בחיפה / הדמיה: מן-שנער-יעד אדריכלים

נסגר המכרז הראשון של רמ"י בחזית הים בחיפה: כמה תשלם הזוכה?

יורו ישראל זכתה במכרז של רמ"י על קרקע של 23 דונם, להקמת 500 יחידות דיור ושטחי מסחר באחד מהמתחמים המסקרנים בישראל ● החברה תשלם על הקרקע, הסמוכה לבית החולים רמב"ם בחיפה, כ-205 מיליון שקל כולל הוצאות פיתוח

חיילים צרפתים מפטרלים בפריז / צילום: Reuters, Benoit Tessier

באירופה מתכוננים לאירוויזיון ואולימפיאדה תחת חשש כבד מחטיפות ופיגועים

אירוויזיון במאלמו, אליפות היורו בגרמניה ואולימפיאדה בפריז: שורת האירועים ההמוניים באירופה הקיץ, במקביל למלחמה בעזה והסיכון הגבוה לטרור איסלמי, מעלים את הכוננות בה לשיאים חדשים ● האמצעים שעל הפרק: שימוש ברחפנים והחזרת הנוכחות המשטרתית בגבולות

דובר צה''ל, תא''ל דניאל הגרי / צילום: דובר צה''ל

דובר צה"ל: בכיר בחמאס חוסל בביה"ח שיפא

נזק נגרם לחצר בית בשלומי אחרי רצף אזעקות בגליל המערבי • דיווח: ישראל תקפה אזור פעילות של חיזבאללה בדמשק, 2 נפצעו • בית הדין בהאג הורה לישראל להכניס סיוע לעזה ללא הגבלה • מוקדם יותר: פצוע בינוני בפיגוע ירי בכביש 90 מצפון ליריחו • עדכונים שוטפים

מערכת ReDrone של אלביט / צילום: אלביט מערכות

הנקמה של פוטין בהודו, ומערכת יירוט הרחפנים החדשה של אלביט

אלביט הציגה ללקוחות אירופאיים את מערכת היירוט המתקדמת שלה, אלג'יריה מצאה מענה בסין מול עוצמת המל"טים מתוצרת ישראל, ארה"ב שמה את מבטחה בלייזר, והנקמה של פוטין בראש ממשלת הודו • השבוע בתעשיות הביטחוניות

דם אברמוב בקמפיין בנק הפועלים / צילום: צילום מסך

בלי אסקפיזם ועם לוחם בשיקום, הפרסומת של בנק הפועלים היא הזכורה ביותר

פרסומת הבנק, שבה מככב הלוחם הפצוע אדם אברמוב, היא גם המושקעת ביותר עם כ–1.6 מיליון שקל ● מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה עולה כי השבוע התברגו שתי פרסומות חדשות: מנורה מבטחים וטאצ' ● הפרסומת של ביטוח 9 היא האהודה ביותר גם השבוע

מבצע לתשלום חלקי על דירה על הנייר / צילום: דרור מרמור

מספר הדירות שנרכשות רק עולה, אז למה נתוני המשכנתאות נמוכים?

נתוני המשכנתאות החדשות שניטלו ממשיכים לדשדש כבר כמה חודשים, למרות העלייה ברכישת דירות ● האם מבצעי הקבלנים המאפשרים לשלם רק 10% בתשלום הראשון ואת היתר במסירה, יתבטאו במשכנתאות בעוד שנתיים־שלוש?

אסדת קידוח ''לוויתן'' / צילום: אלבטרוס

במשרד האנרגיה בוחנים: הקמת מתקן להנזלת גז בהשקעה של 7 מיליארד דולר

חלק משמעותי מיצוא הגז של ישראל תלוי היום במצרים, ומתקן הנזלה יאפשר יצוא לרחבי העולם כדי לבזר את הסיכונים ● מי יממן את עלויות ההקמה האדירות?

יזמיות המגורים מדווחות על עלייה בקצב מכירת הדירות בחודשים האחרונים / צילום: שלומי יוסף

דוחות חברות הנדל"ן מגלים: "המשבר ההיסטורי" נמשך בקושי חודשיים

למרות נבואות הזעם והמחסור המתמשך בעובדי בניין בצל המלחמה, יזמיות המגורים מדווחות על התאוששות ● מחודש דצמבר נרשמת עלייה בקצב מכירת הדירות, לא נרשמים עיכובים במסירות, לפי בכירים בענף רוב אתרי הבנייה חזרו לעבוד, ואפילו מדד המניות הענפי רושם תשואת שיא

מנכ''ל האוצר שלומי הייזלר בוועידת מרכז הנדל''ן באילת / צילום: נאו מדיה

מנכ"ל האוצר נגד מנהל רשות המסים: "מס דירה שלישית ירחיק משקיעים משוק הנדל"ן"

לפי מנכ"ל האוצר, שלומי הייזלר, החזרת "מס דירה שלישית" כבר בתקציב הקרוב לא נמצאת על הפרק ● על הביקורת שהעביר ינקי קוינט בכנס התשתיות של גלובס בשבוע שעבר, הוא עונה: "אמירות חמורות ואין בהן דבר וחצי דבר. באוצר יש אנשים מופלאים" ● וזו התוכנית שלו למלא את קופת המדינה, נוכח הגירעון המחמיר