בזק תאפשר רכישת תוכן באינטרנט באמצעות חיוב הטלפון

בחודש הקרוב יינתן השירות לרכישות באתרים וואלה ו-mako, ולאחר מכן יורחב לאתרים נוספים

בזק נכנסת לתחום המיקרופיימנט, ותאפשר ללקוחותיה לרכוש תוכן באינטרנט באמצעות חיוב חשבון הטלפון. לקוחות החברה שיגלשו בחודש הקרוב באתרי וואלה, mako ובהמשך גם באתרים נוספים, וירצו לצפות בתוכן שניתן בתשלום, יוכלו לעשות זאת באמצעות קו הטלפון הביתי, ללא צורך בהזנת פרטי כרטיס אשראי באינטרנט. החיוב בגין הצפייה באתרי התוכן יופיע בחשבון הטלפון של הלקוח. חשוב לציין כי את המחיר בעבור צפייה קובעות ספקיות התוכן - ולא בזק.

עד היום ניתן היה לרכוש תוכני וידיאו באינטרנט באמצעות כרטיס אשראי או paypal, בתהליך רכישה שמצריך הזנת פרטים של כרטיס אשראי באינטרנט ואפשרי רק לבעלי כרטיס אשראי. באחרונה נכנסו גם חברות הסלולר לתחום.

על לקוחות בזק שירצו לצפות בתכנים בתשלום ולשלם באמצעות קו בזק, להקליד את מספר הבזק ליד התוכן המבוקש באחד מאתרי התוכן. מיד לאחר מכן יקבל הלקוח שיחת טלפון מהמערכת על מנת לוודא ולאשר את רכישת התוכן בסכום הנקוב - תהליך רכישה בטוח ופשוט.

רן גוראון, סמנכ"ל השיווק בבזק, אמר: "כניסת בזק לתחום המיקרופיימנט מהווה דריסת רגל בעבור החברה בתחום התשלום בעבור תכנים. אתרי התוכן הראשונים המאפשרים תשלום באמצעות חשבון הטלפון של בזק הם וואלה ומאקו, אך בזק החלה במגעים עם אתרי תוכן נוספים".