כאילו חסר רייטינג: בר רפאלי תיכנס לבית "האח הגדול"

בית "האח הגדול" יהפוך לבית-מלון שמאכלס אורחי VIP אשר יקבלו "אירוח של 5 כוכבים" מהדיירים ■ הפרק ששודר אמש הניב רייטינג של 35.5%, כשבשיא נרשמו 40% צפייה

לדיירי "האח הגדול" צפויה הפתעה שלא חלמו עליה: ביום ראשון הקרוב תהיה להם הזדמנות להתחכך עם לא פחות מאשר בר רפאלי, בשילוב עוד מקבץ מפורסמים.

הפרק של "האח הגדול" ששודר אמש (ד') הניב רייטינג של 35.5%, כשבשיא נרשמו 40% צפייה.

בר רפאלי / צלם: רויטרס
 בר רפאלי / צלם: רויטרס

אחרי יותר מ-50 יום בהם התנתקו מהעולם החיצון וראו רק אחד את השני, סף ההתרגשות בבית ירקיע שחקים, כשהבן אדם הראשון שייחשפו אליו תהייה הדוגמנית הבינלאומית. במסגרת המשימה השבועיות של דיירי הבית, ינחית האח הגדול את משימת מלון הכוכבים. הקונספט: הבית המפורסם במדינה יהפוך כולו לבית-מלון שמאכלס אורחי VIP הצפויים לקבל אירוח של 5 כוכבים. הדיירים יהיו עובדי המלון ויצטרכו לענות על כל דרישותיהם של האורחים, ולהיות זמינים עבורם 24 שעות.

רפאלי ביקרה במתחם הבית כאורחת של ההפקה, והיא אחת מאלה שיזכו לשירות חדרים ויחס מיוחד מהדיירים. מלבד רפאלי צפויים להגיח עוד כמה וכמה ידוענים ומפורסמים להתארח בבית.

מהפקת "האח הגדול" נמסר: "האח הגדול מתכנן לדיירים משימות שונות והפתעות רבות. כולם מוזמנים לצפות בשידור ולהתעדכן מה צפוי בשבוע הבא לדיירי הבית".