בר רפאלי הקפיצה את הרייטינג של ערוץ 20

(עדכון) - כניסתה של בר רפאלי לבית "האח הגדול" הביאה רייטינג של כמעט 10% לערוץ 20, ובמקביל "משפחה חורגת" של זכיינית ערוץ 2 רשת רשמה רייטינג של 24.5%

סך הצפייה בקרב כלל האוכלוסייה בישראל בטלוויזיה בשעות הפריים-טיים עמד אתמול (א') על %27 מכלל משקי-הבית.

ערוץ 20 של "האח הגדול" הצליח להביא לצפייה חריגה בערוץ בטלוויזיה הרב-ערוצית, ולעיתים גבר גם על הצפייה בערוץ 10 באותו הזמן.

ל"גלובס" נודע כי הרייטינג בערוץ 20 נע בשעות הערב בין 6% ל-10%. הערוץ, שבהפקת זכיינית ערוץ 2 קשת, הציג אתמול בשעה 21:00 את משימת "המלון" בבית "האח הגדול", בכיכובה של הדוגמנית בר רפאלי.

קשת העבירה את משימת בר רפאלי בדיוק מול השקת "משפחה חורגת" של רשת. עם זאת, רשת עמדה בהצלחה בתחרות הלא שגרתית, ו"משפחה חורגת" הצליחה להגיע לרייטינג של 24.5% במקביל.

ערב הצפייה של רשת היה בכללו מוצלח, כאשר פרק סיום העונה של "מצב האומה" הגיע לרייטינג של יותר מ-18%.

בערוץ 1 שודר באותו הזמן הדרבי התל-אביבי בכדורגל. היה זה אחד המשחקים הנצפים בעונה עם רייטינג של 12.1%.

גם "לרדת בגדול" בערוץ 10 לא התרסקה לחלוטין ונגעה ב-10% צפייה.

במידה מסוימת, דווקא התחרות מכיוון הנישה אל ערוצי הברודקאסט היא זו שתרמה ליתר הערוצים, לאור העובדה שהיא הביאה יותר עיניים אל המסך והשאירה אותם שם אחרי הצפייה במשימת בר רפאלי.

הנתונים הגבוהים, שאינם רשמיים לאור העובדה שהם אינם נספרים על-ידי הוועדה למדרוג, מעידים גם על העובדה שלערוץ 20 יש מאות אלפי צופים.