צפו בתמונות: בוניטה דה מאס מוותרת על בר רפאלי

תוחלף על-ידי פמלה אנדרסון, כוכבת "משמר המפרץ" לשעבר ■ אנדרסון הוחתמה לשנתיים ותרוויח 300 אלף דולר לשנה, לעומת חוזה של 130 אלף דולר לרפאלי

לאחר 3 עונות - בר רפאלי מסיימת את תפקידה כפרזנטורית הראשית של מותג ההלבשה התחתונה בוניטה דה מאס.

את רפאלי תחליף כוכבת "משמר המפרץ" לשעבר, פמלה אנדרסון. אנדרסון הוחתמה על חוזה לשנתיים ותרוויח סכום של 300 אלף דולר לשנה, לעומת חוזה בהיקף 130 אלף דולר שהרוויחה רפאלי.

אנדרסון, נזכיר, ביקרה לאחרונה בישראל במסגרת התוכנית "רוקדים עם כוכבים", והיא תנחת בישראל בתחילת חודש מארס לצורך צילומים לסרטון פרסומת שישודר בטלויזיה וכן עבור צילומים לשלטי חוצות וקטלוג של בוניטה דה מאס.

גורמים בענף האופנה מעריכים כי המהלך לגיוס של אנדרסון קשור גם להתפתחות בוניטה דה מאס ברמה הבינלאומית ובצורך בפנים מוכרות בעולם. המותג פועל בימים אלה להיכנס לשווקים חדשים, ביניהם מדינות סקנדינביה, ארה"ב, הולנד, טורקיה, רוסיה וגרמניה. חלק מהגורמים ציינו גם כי הגיוס של אנדרסון נובע מההקשר הטבעי שלה לנושא החזה הנשי.

"אנו מברכים את פמלה אנדרסון על הצטרפותה לחברה ומאחלים דרך צלחה לבר רפאלי שתרמה להצלחת המותג בוניטה דה מאס", אומר צ'רלי זיתוני, מנכ"ל ובעלים של החברה. "פמלה היא אייקון בינלאומי, והיא משדרת את הערכים שאנו רואים במותג בוניטה דה מאס, כמו סקס אפיל, ביטחון ועצמה נשית יחד עם רוך ועדינות. מזה זמן מה שאנו בחיפוש אחר פנים חדשות שילוו את המותג בכניסתו לתחומים חדשים כגון הלבשת פנאי ואופנת בייסיק".