העיתון "ישראל היום" השיק אפליקציית iPad

מדובר בעיתון הישראלי הראשון שהשיק אפליקציה למכשירי טאבלט ■ האפליקציה תינתן בחינם, וניתן כבר עכשיו להורידה ב-iTunes

"ישראל היום" הפך להיות העיתון הישראלי הראשון שהפיק אפליקציית iPad. בדומה לעיתון, גם האפליקציה תינתן בחינם, וניתן כבר עכשיו להורידה ב-iTunes.

על אפליקציות דומות שוקדים גם בעיתונים אחרים, ובראשם "ידיעות אחרונות", אשר כפי שפורסם בראשונה ב"גלובס", כבר גיבש את האפליקציה שלו, ואף היא אמורה להיות מושקת בקרוב.

לדברי מנכ"לית "ישראל היום", ציפי קורן, בעתיד מתכנן העיתון להשיק אפליקציות גם עבור מכשירי הטאבלט של חברות אחרות, להיכנס לתחום ה-iPhone והסמארטפונים ולהרחיב את פעילותו האינטרנטית.

"עם השקת האפליקציה של ה-iPad ולאחר הקמת עמוד העיתון בפייסבוק, מתייצב 'ישראל היום' בראש המחנה גם במדיה החדשה", אמרה קורן.

האפליקציה מציגה את כל תכני העיתון בפורמט דיגיטלי, במסגרתו ניתן לדפדף בעיתון בצורות שונות, להגדיל ולהקטין כתבות, לערוך חיפוש בעברית בתוכן, להמיר כתבות לפורמט של טקסט בלבד, להגדיל ולהקטין את הפונטים, לשמור כתבות למחשב וגם לשגר כתבות בדואר האלקטרוני ולשתף בפייסבוק ובטוויטר.

"ישראל היום" הוא כיום העיתון המוביל בחשיפתו לציבור, כך על-פי סקר TGI שהתפרסם בראשית השנה. על-פי הסקר, חשיפתו הגיעה ל-37.4% במחצית השנייה של 2010.