מנופים זימנה לכנס משקיעים לקראת הנפקה וזינקה 8.3%

‏לכנס שיתקיים ביום ד' הקרוב יזומנו מספר מצומצם של משקיעים בשוק ההון המקומי, לקראת גיוס הון עתידי של כ-200 מיליון שקל לתאגיד "שמן חיפושי גז ונפט"

‎‎מניית מנופים זינקה היום ב-8.3% במחזור מסחר גבוה מהממוצע, ורשמה בכך את העלייה הגבוהה ביותר במדד ת"א 100. ל"גלובס" נודע, כי עלייה זו מגיעה על רקע כנס משקיעים שהחברה צפויה לערוך ביום רביעי הקרוב.

‏לכנס האמור יזומנו מספר מצומצם של משקיעים בשוק ההון המקומי, לקראת גיוס הוןעתידי לתאגיד "שמן חיפושי גז ונפט", שאליו הועברו הזכויות ברישיון החיפושים הימי "שמן" (לשעבר מד-אשדוד), הנמצא כ-16 ק"מ ממערב לאשדוד. את הגיוס צפויים להוביל כלל פיננסים חיתום ודש אייפקס, והמטרה היא לגייס לתאגיד כ-200 מיליון שקל. זאת לקראת הנפקה לציבור, שתתבצע בעוד מספר חודשים.

הבעלות בתאגיד "שמן" נמצאת כעת בידי ‏ACC Group‏ של חיים לייבוביץ' (50%), חברת מנופים פיננסים הבורסאית (21.25%), וצמד בעלי השליטה של האחרונה, ג'קי בן זקן ואברהם נניקשווילי (21.25% בחלקים שווים). 7.5% מהזכויות יימצאו אצל נאמן, ויחולקו בעתיד. נציין כי בשבוע שעבר הודיעה ‏ACC‏, כי התקשרה במסמך עקרונות עם חברת ‏Caspian Drilling Company‏ האזרית, אשר תשמש כמפעיל ברישיון.

נזכיר כי כבר בחודש שעבר תכננה ‏ACC Group‏ לערוך כנס משקיעים, שבו תציג טיוטת חוות דעת מקצועית המתבססת על ממצאי ביניים לא סופיים. אולם היא התחרטה והודיעה, כי תערוך כנס משקיעים לאחר שיהיה בידה הדוח הסופי, שהוכן על ידי חברת ‏Netherland, Sewell & Associates‏ - החברה שביצעה את הערכת הרזרבות בתגלית הגז "תמר". השווי שלפיו יתבצע הגיוס ייקבע בהתאם לממצאים שאליהם הגיעה ‏Sewell‏ בבדיקותיה. ‏‎‎‏