לאחר התקלה אתמול בהוט: שירותי הטלפון והממיר חזרו לעבוד

(עדכון) - תקלה באחת המערכות באזור גוש דן גרמה לשיבושים בקליטת ערוצי התוכן של החברה והתקשורת בטלפון הביתי ■ הוט: "סיב שבשימוש החברה נקרע כתוצאה מעבודת קבלן חיצוני"

לאחר התקלה של הוט שנמשכה אתמול (א') בשעות אחר-הצהריים והערב, דיווחה היום (ב') החברה לאחר חצות כי "התקלה בשירותי הוט באזור תל-אביב הסתיימה, והשירות שחזר בהדרגה במהלך הערב תקין כעת לחלוטין".

נזכיר כי שירותי הוט באזורים רבים בתל-אביב והמרכז לא פעלו אמש עקב תקלה. מהחברה נמסר אז כי "טכנאים של החברה פועלים על מנת לתקן את התקלה".

רבים מלקוחות הוט באזור המרכז, שניסו להשתמש אתמול אחר-הצהריים בטלפון הקווי שלהם או בממיר הדיגיטלי, הופתעו לגלות כי אלה אינם פועלים.

מדובר בתקלה באחת המערכות באזור גוש דן שגרמה לשיבושים בקליטת ערוצי התוכן של החברה והתקשורת בטלפון הביתי. עסקים רבים נתקלו אף הם בתקלה.

מהוט נמסר בתגובה כי "סיב שבו משתמשת החברה נקרע באזור תל-אביב, כתוצאה מעבודת קבלן חיצוני שביצע במקום עבודות, שאינן קשורות בשרותי הוט. אנו מתנצלים על אי-הנוחות הזמנית. טכנאי החברה נמצאים במקום ופועלים נמרצות לתקן את התקלה בהקדם".

התקלה הקודמת: רגע לפני משחק מותח במונדיאל

רגע לפני משחק המונדיאל המותח בין צ'ילה לברזיל, עשרות ממירים של הוט באזור המרכז קרסו לחלוטין, ואלפי תושבים שקיוו לצפות במשחק נותרו ללא שידור בטלוויזיה וללא חיבור לאינטרנט. בתום דקות מותחות התקלה תוקנה, ואלפי אוהדים נשמו לרווחה.