אפל תשיק את סדרת מקבוק החדשה ביום-הולדתו ה-56 של ג'ובס

אפל צפויה להשיק מחרתיים את הסדרה החדשה של המחשבים הניידים מתוצרתה ■ החברה עושה מאמצים להאיץ גם את עדכון דגם המקבוק-פרו, שהיה אמור להיות מושק במארס

מנכ"ל אפל, סטיב ג'ובס, יחגוג את יום הולדתו ה-56 מחרתיים, ב-24 בפברואר, כאשר כל הסימנים מצביעים על כך שהחברה שבראשה הוא עומד, תשתמש בתאריך זה כדי להשיק את הסדרה החדשה של מחשבי מקבוק - המחשבים הניידים מתוצרתה.

כמו-כן, החברה עושה מאמצים להאיץ את עדכון דגם המקבוק-פרו בסדרה, שהיה אמור להיות מושק בחודש מארס - כך מדווח הבלוג Apple Insider. אפל מסרה לכמה משותפותיה העסקיות כי היא תחל לשלוח חבילות חתומות לחנויות לפני ההודעה הרשמית על השקת הסדרה, תוך שהיא הזהירה אותן כי אם עובדיהן ייפתחו אותן, היא תשלול מהן אפל את הזיכיון למכור את מוצריה.

זו לא הפעם הראשונה שבה בוחרת אפל לציין את יום ההולדת של המנכ"ל והמייסד. בשנה שעברה, ה-24 בפברואר היה היום שבו נמכר השיר ה-10 מיליארד בחנות התכנים המקוונת שלה, איי-טיונז. פגישת מחזיקי המניות השנתית של אפל אף היא הייתה ביום הולדתו הקודם של ג'ובס, ובעלי המניות אף הרימו כוסית לכבודו.

השנה תיערך פגישת מחזיקי המניות של אפל ב-23 בפברואר, יום לפני יום הולדתו של ג'ובס, שמקפיד לשמור על דיסקרטיות בכל הנוגע לחייו הפרטיים ולמצב בריאותו, שלפי מספר פרסומים הידרדר באחרונה באופן משמעותי בעקבות מחלת הסרטן שבה הוא נאבק.