כתב אישום חמור: הסב ביקש לשמור על הנכדה - ואנס אותה

גבר בן 82 מאזור המרכז מואשם בביצוע אונס ומעשים מגונים בנכדתו מאז היתה בת 7 ועד גיל 14 ■ לפי האישום, הוא נהג להתנדב לשמור עליה ועל חברותיה - ואז תקף אותן מינית במיטתן

פרקליטות מחוז המרכז הגישה הבוקר (ה') כתב אישום חמור נגד תושב השרון בן 82 בגין אונס וביצוע עבירות מין בנכדתו במשך 4 שנים. לפי האישום, הוא התנדב פעמים רבות להשגיח על הנכדה וניצל את ההזדמנויות הללו כדי לתקוף אותה.

הילדה התגוררה יחד עם הוריה בדירה הצמודה לדירתו של הסב באחד מיישובי השרון. לפי האישום, באותן שנים הוא נהג לגשת אליה כשהייתה במיטתה ללטף את פניה וגופה, להפשיט אותה ולבצע בה אונס ומעשים מגונים בוטים. בעת שביצע את מעשיו, הוא סימן לנכדה בתנועת יד לבל תפצה את פיה.

לפי האישום, הוא ביצע את מעשיו בילדה מיום שמלאו לה 7 שנים ועד גיל 14. הפרקליטות טוענת כי הוא עשה זאת לשם גירוי, סיפוק או ביזוי מיני, ודורשת להשאירו במעצר עד תום ההליכים, זאת על אף שעברו שנים רבות מאז האירועים.

הסב נהג, לפי האישום, לתקוף גם בנות משפחה נוספות כשהיו ילדות, אולם על מקרים אלה חלה התיישנות. המתלוננות הנוספות הן חברתה של הנכדה שנהגה לישון בביתה ובת-דודתה מצד אביה. הפרקליטות חושדת כי האיש פגע בבנות נוספות שטרם התלוננו.