מגזין התרבות של "מקור ראשון" יופץ ב-50 אלף עותקים

המגזין "מוצש" הוא מעין "עכבר העיר" לדתיים ■ יכלול 84 עמודי תוכן המוגדר "תרבותי-חברתי"

מגזין התרבות החדש מבית "מקור ראשון", "מוצש", יופץ ב-50 אלף עותקים - כך נודע ל"גלובס".

מגזין התרבות הדתי החדש יופץ בחודש הבא ויכלול 84 עמודי תוכן המוגדר "תרבותי-חברתי". הוא יופץ בתפוצה ארצית ל-35 אלף מנויי העיתון ו-15 אלף עותקים ארציים, באמצעות שיתופי-פעולה.

בקיץ תגדל התפוצה, והמגזין ייצא עם שתי מהדורות אזוריות - "דן" ו"ירושלים", ואז יעלה, לפי התוכניות, לכ-25 אלף עותקים לכל אזור.

החלוקה תתבצע באמצעות הצעה למנויים במערכת טלמרקטינג, לפי מאגרי נתונים. עוד נודע כי לא תהיה חלוקה בחינם, ולצד מערכת המנויים תהיה פנייה שיווקית ישירה לקהל יעד מוגדר, כמו אוניברסיטאות.

בשנים האחרונות חלה עלייה דרמטית בחשיפה של הציבור הדתי לתחום התרבות, וכיום ישנם מיזמים תרבותיים ייחודיים למגזר, כגון ערבי שירה, תיאטרון יהודי, סטנד-אפ בעל תכנים מגזריים, ברים כשרים ומגוון של מסעדות ובתי-קפה.

בהגדרתו, אמור "מוצש" "לקבוע את הרגלי הבילוי במגזר הדתי", ויהיה מעין גירסה סרוגה למדריכי בילוי כמו "עכבר העיר" ו"טיים אאוט".

העורך, אלעד טנא, מסר כי "נושאי התרבות והפנאי הפכו לחלק בלתי נפרד מאורחות חייו של ציבור רחב, שלא תמיד יכול למצוא את מבוקשו במגזיני התרבות והפנאי הקיימים בשוק כיום. אנו מאמינים שמגיע לציבור הזה, ההולך וגדל, מגזין תרבות ופנאי שיגיש עבורו את מיטב אירועי התרבות והפנאי של השבוע, בשפה ובצורה שתתאים לו ולמשפחתו. זאת, מבלי להתפשר על איכות התכנים, העיצוב המוקפד, וכן - גם אמירה חברתית-תרבותית".