המשוב לאיכות השירות במשרדי מס הכנסה יחודש - כך מדווחת היום (ד') לשכת רואי החשבון. המשוב, שנערך בשיתוף עם רשות המסים, מופץ ל-12 אלף חברי הלשכה ויאפשר להם לדרג באופן אנונימי את אופן התנהלות העובדים.
במסגרת המשוב יתבקשו רואי החשבון לדרג ולציין עד 20 במארס את איכות השירות ב-3 תחנות מע"מ ו-5 משרדי שומה לבחירתם.
בין הנושאים בהם יידרשו רואי החשבון לתת ציון: זמן ההמתנה בתור, זמן התגובה לפנייה בכתב, זמן המתנה למענה טלפוני, אדיבות נותני השירות, מתן פתרון הולם תוך התחשבות בבעיות לקוחות המייצג, מתן נימוקים מספקים להחלטות לרבות נימוקי שומה, איכות הטיפול המקצועי, הקפדה על דרישות חוקיות ויישום נהלי עבודה.
מי שעומד מאחורי חידוש המשוב הוא רו"ח עופר מנירב, יו"ר ועדת הקשר עם רשות המסים של הלשכה, שקיבל את הסכמתו של יהודה נסרדישי, מנהל רשות המסים, למהלך.
לדברי מנירב, הרשות גם תשתף פעולה בגיבוש שאלוני המשוב במטרה להפיק לקחים וליישם בשטח את המסקנות שיופקו.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.