שירות לקוחות

כתבות אחרונות

 
אילוסטרציה: טלי בוגדנובסקי, צילומים: שלומי יוסף, איל יצהר

צריכים ביטוח נסיעות לחו"ל? החברות המצטיינות והגרועות בשירות

מנתוני רשות שוק ההון עולה כי בין המצטיינות בשירות בביטוח נמצאות AIG, מגדל והפניקס, בעוד בפנסיה ובגמל בולטת ילין לפידות • ומי האחרונות בכלל הקטגוריות

נתנאל אריאל 07.07.2024
אין עם מי לדבר בחברות התעופה / צילום: Shutterstock
חברות תעופה | בדיקת גלובס

המכה החדשה שמנחיתות עלינו חברות התעופה

המתנה של שעות על הקו, טיסות שמבוטלות ללא פתרון ופיצויים שמאחרים להגיע • חברות התעופה הישראליות נשארו לבד במגרש, וללקוחות שצריכים אותן אין עם מי לדבר • איזה מוקד החליף את הנציגים בבוטים, ולמי אין בכלל שירות טלפוני? • בדיקת גלובס

אלה לוי-וינריב וסתיו ליבנה 24.05.2024
צילומים: איל יצהר, עיבוד: טלי בוגדנובסקי

בנק ישראל חושף: לקוחות איזה בנק הכי מרוצים ומה אכזב את הציבור?

סקר שביעות הרצון של בנק ישראל מגלה כי 20% מהציבור חושב שמגיע לו לקבל יותר על הפלוס בחשבון • העמלות הגבוהות הן עדיין הסיבה העיקרית לתפיסת חוסר ההוגנות • שני הבנקים הגדולים בתחתית בתשובה לשאלה האם תמליצו לחבר או משפחה על הבנק

רועי ויינברגר 19.03.2024
רותם סלע בקמפיין בנק דיסקונט. נראה שאין כמעט בנק שלא יצא לאחרונה בקמפיינים מרשימים / צילום: צילום מסך

ההבטחות המפליגות של הבנקים מסתירות מציאות עגומה

המציאות מראה כי ברגעי מצוקה, כשהלקוחות זקוקים לגמישות מצד הבנק כדי לצלוח משבר, דווקא אז הוא נוטה לשכוח את כל הסיסמאות

עו"ד גלעד נרקיס 04.10.2023
עגלה נטושה באתר קניות / איור: גיל ג'יבלי

5 אסטרטגיות להתמודדות עם עגלות נטושות באתרי מסחר אלקטרוני

שני שלישים מהגולשים בעולם שמתחילים תהליך רכישה באונליין מוותרים ומפסיקים באמצע - מה שמביא להפסד פוטנציאלי של כ־18 מיליארד דולר בשנה • כדי להתמודד עם אחד האתגרים הבולטים של מותגים כיום, צריך קודם כל לזהות את נקודת הנטישה

דוד גפן 03.09.2023
המרכז הלוגיסטי של שטראוס בשוהם / צילום: Shutterstock, Igal Vaisman

מה קרה למוקד שירות הלקוחות של תמי 4 בעקבות הקרב עם ערוץ 14?

שטראוס הפסיקה לפרסם בערוץ 14 והפיצה אמנה לכלל ספקיה • בערוץ מאיימים לפנות לערכאות, ועיתונאים שונים קוראים לחרם בעיקר על מוצרי תמי 4 • איך זה ייגמר? שטראוס: "מספר הביטולים זניח"

נבו טרבלסי 02.08.2023
הישראלים מתחילים להסתגל ל־AI

סקר חדש מגלה שהישראלים מתחילים להסתגל ל־AI, אך לא בכל המקצועות

בין היתר, נשאלו המשתתפים באיזה תחום לדעתם ChatGPT יכול להחליף נציג אנושי בצורה הכי טובה, ואיזה מקצוע עלול להיפגע הכי הרבה כתוצאה מהתרחבות שירותי בינה מלאכותית • אירועים ומינויים

גלית חתן 24.07.2023
אנושי, אבל לא אנושי מדי / צילום: Unsplash

אנושי, אבל לא אנושי מדי: מה צריך להיות ברובוט כדי שלקוחות ירצו לדבר איתו

טכנולוגיות חדשות משנות את פניו של ענף שירות הלקוחות • אבל לאופן שבו הן יוטמעו יש תפקיד מכריע במידת ההצלחה שלהן

Harvard Business Review 19.07.2023
אילוסטרציה: shutterstock

איזו חברת ביטוח מובילה בשירות ומי מצטיינת בפנסיה ובגמל?

רשות שוק ההון מפרסמת את מדד השירות לשנת 2022 בתחומי הביטוח והחיסכון הפנסיוני • מי משלמת תביעות הכי מהר, והיכן הסיכוי שהתביעה שלכם תדחה גדול יותר? היכן יענו לכם בזמן הקצר ביותר, ונגד מי התלוננתם הכי הרבה?

רועי ויינברגר 12.06.2023
כלי הבינה המלאכותית החדש של סיילספורס / צילום: סיילספורס

רוכבים על טרנד ה־AI: כלי חדש מחבר בין אנשי המכירות לשירות הלקוחות

חברת התוכנה סיילספורס מכניסה בימים אלה לשימוש את איינשטיין GPT - כלי בינה מלאכותית שמטרתו לסייע לחברות להגביר את האפקטיביות והפרודוקטיביות מול צרכנים • בשלב זה הכלי זמין רק באנגלית, אך בחברה מבטיחים שעד סוף השנה תושק גרסה בעברית

גלית חתן 04.05.2023
מוקד שירות הלקוחות של חברת פוינטר / צילום: באדיבות TSG

איך העבירה פוינטר את מוקד שירות הלקוחות שלה לענן תוך 4 חודשים?

מערכת CLOUD CX מבית Genesys מייתרת את הצורך בהעמדת משאבי IT לשם שדרוג ה-Contact Center • כמו כן, היא מאפשרת לחברה לטפל בערוצי השירות הקוליים והדיגיטליים תחת מערכת אחת • "הלקוחות יזכו לתוספת ערך משמעותית בפלטפורמה האחודה, שתקצר ותייעל את זמני המענה והשירות"

16.01.2023
בני ישראל חוצים את הירדן כשמשה נשאר מאחור, מתוך אוסף הציורים של גוסטב דורה, 1885
מייקל אייזנברג | פרשת השבוע במבט כלכלי

המוצר צריך לשרת את האינטרסים של הלקוחות. אבל המוצר זו התורה ולא משה

משה רבנו בוחר לחתום את דרכו עם תחזית פסימית והתייחסות למתחרים • הסיבה: עם ישראל שכח שהמוצר הוא לא המנהיג, אלא התורה שהוא מייצג

מייקל אייזנברג 30.09.2022
בנין חברת hot הוט / צילום: יח''צ

הוט תפצה לקוחות ב-70 מיליון שקל בעקבות פשרה בתביעה ייצוגית

מדובר על תביעה שהוגשה ב-2013 בטענה כי הוט לא עמדה בזמני המענה במוקדים הטלפוניים, הקבועים ברישיונה • ההסכם כולל מתווה של פיצוי שחלקו במזומן וחלקו בהטבות • הוט: "מאז החברה שיפרה מהותית את השירות וממשיכה לעשות זאת"

גד פרץ 12.09.2022
מחקר אחד בשבוע. על ההשפעה של נותני שירות שלובשים מדים / צילום: Shutterstock

שני נותני שירות עשו עבודה מצוינת, אחד לבש מדים ואחד לא. מי תרם יותר לחיזוק המותג?

סדרה של ניסויים בחנה איך לקוחות תופסים את אחריות החברה או המותג לכשלים ולהצלחות בשירות כשהעובדים לובשים מדים, וגם כשלא

אמיר גרינשטיין ויאנה שכטרמן 11.09.2022
שביעות הרצון הכללית של מקבלי שירות מיחידות ממשלתיות

השירות במשרדי הממשלה: ביטחון פנים בראש, רמ"י בתחתית

בואו לצלול איתנו למספרים ולנתונים שמאחורי החיים עצמם • והפעם: מקבלי השירות היו מרוצים מהאגף לרישוי כלי ירייה, אבל התאכזבו מרמ"י ומהאגף לשיקום נכים

עידן ארץ 24.07.2022
נתב”ג / צילום: יוסי זמיר

ועדת הכלכלה אישרה: חברות התעופה יידרשו לספק מענה טלפוני תוך 6 דקות למבקשים לבטל עסקה

ועדת הכלכלה אישרה לקריאה ראשונה הצעת חוק שלפיה חברות התעופה הישראליות יחויבו לתת שירות טלפוני חינם לביטול עסקה ומענה אנושי תוך שש דקות • ההצעה תיכנס לתוקף תשעה חודשים לאחר אישורה הסופי במליאה ופרסומה ברשומות בכדי לתת לחברות התעופה זמן היערכות

מיכל רז-חיימוביץ' 29.06.2022

   123456789101112131415   

   נמצאו 373 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 24