ביקורות: האייפד 2 של אפל - לא חייבים לרוץ ולקנות

מבקרים שכבר התנסו בטאבלט החדש, אומרים שהמכשיר מהיר הרבה יותר, קל מאוד ונעים יותר למגע ■ למי שכבר יש, עדיף לחכות לאייפד 3, ולמי שאין בכלל - לקנות מכשיר חדש

חוות הדעת על האייפד 2 אצל מבקרים שכבר התנסו בו די דומות. רובם אומרים שהמכשיר מהיר הרבה יותר, קל מאוד מאוד, כך שניתן להחזיק אותו הרבה יותר זמן ביד והוא גם נעים יותר למגע.

מצד שני, מי שקנה אייפד מהדור הראשון, לא חייב ללכת לשדרג, מכיוון שהמכשיר הנוכחי לא סובל מבעיות מהירות, ומצלמה לשיחות וידיאו עדיין לא הפכה לפיצ'ר שרוב המשתמשים עובדים איתו מדי יום או בכלל.

המסקנות, לפחות כרגע, הם לחכות לאייפד 3 לבעלי המכשיר הקודם, או ללכת לקנות את המכשיר החדש, כשמדובר באנשים נטולי אייפד. כמו כן, צריך לזכור שהשוק הולך להיות עמוס בחודשים הקרובים בטאבלטים של יצרניות אחרות, ולכן אולי גם כדאי להסתכל על טאבלט שלהן, המציעות את מערכת ההפעלה אנדרואיד של גוגל, ויכולות לא פחות טובות מאלו של אפל.

אתמול הושק האייפד 2 של אפל, ע"י לא אחר מאשר מנכ"ל החברה סטיב ג'ובס, שמצבו הבריאותי נראה טוב יותר מההערכות הקודמות. לדברי ג'ובס, האייפד 2 הוא דק יותר ב-33% מהאייפד הראשון. הדגם החדש מגיע בעובי של 8.8 מ"מ לעומת 13.4 מ"מ. "האייפד 2 דק יותר מהאייפון 4. כאשר מחזיקים אותו ביד התחושה היא שונה לגמרי", אמר. מלבד זה, האייפד 2 יגיע גם בצבע לבן, החל מהיום הראשון ולא כמו בגרסה הלבנה של האייפון 4 שקשה מאוד להשגה.

המכשיר החדש מבית אפל מהיר יותר בזכות שבב בשם A5, יש לו מעבד כפול ליבה ומהירות הכפולה פי 9 ביכולת הגראפית שלו. אפל הוסיפה למכשיר מצלמה קדמית ואחורית וגם ג'יירוסקופ כמו באייפוד ובאייפון.

אפל אייפד הייטק
 אפל אייפד הייטק

אפל אייפד הייטק
 אפל אייפד הייטק

אפל אייפד הייטק
 אפל אייפד הייטק