ח"כ בנימין בן-אליעזר מורדם ומונשם; "מצבו הקליני יציב"

(עדכון) - סגן מנהל ביה"ח "אסף הרופא": "על מנת לסייע לבן אליעזר מבחינה נשימתית, הוחלט להרדימו ולהנשימו. מצבו הקליני ממשיך להיות יציב" ■ סירב לפרט אם בן-אליעזר בסכנת חיים

בעקבות הדיווחים הסותרים על מצבו הרפואי של ח"כ בנימין (פואד) בן-אליעזר, יצא הערב (ג') סגן מנהל בית החולים "אסף הרופא" אל כלי התקשורת ומסר הודעה קצרה על מצבו של חבר הכנסת המאושפז בטיפול נמרץ.

"חבר הכנסת בן אליעזר הגיע למרכז הרפואי 'אסף הרופא' לפני כשבוע", מסר ד"ר יצחק שרף. "הוא אובחן כסובל מדלקת ריאות, ובמשך זמן זה אושפז בטיפול נמרץ בהשגחה. היום הצוות הרפואי החליט לסייע למר בן אליעזר מבחינה נשימתית, הרדים והנשים אותו. מצבו הקליני יציב. אנו מאחלים לו רפואה שלמה".

הרופא הבכיר סירב לפרט אם בן-אליעזר נמצא בסכנת חיים, אולם ברור לכל כי אדם בגילו של בן אליעזר ובמצבו הפיזי, המאושפז במחלקת טיפול נמרץ, נמצא בסכנת חיים - אולי לא מיידית, אבל בהחלט נשקפת סכנה לחייו.

מוקדם יותר היום פורסם בחדשות 2 באינטרנט מפי גורמים רפואיים במרכז הרפואי "אסף הרופא", כי חלה הידרדרות במצבו הבריאותי של ח"כ בן אליעזר. זאת, לאחר שאתמול נרשם שיפור במצבו ומחר הוא היה אף אמור לעזוב את בית החולים.

מבית החולים נמסר בתגובה, כי "בעקבות פניות לגבי מצבו הבריאותי של ח"כ פואד בן אליעזר, ברצוננו לעדכן כי על מנת לסייע לח"כ בן אליעזר מבחינה נשימתית, הוחלט להרדימו ולהנשימו. מצבו הקליני ממשיך להיות יציב ונמצא בהשגחה במחלקת טפול נמרץ".

השר לשעבר אושפז ביום שלישי האחרון עקב שפעת חריפה. לדברי בכיר במשכן הכנסת מצבו "לא פשוט" ואף היה צורך להנשימו בחלק מהזמן כדי להקל על מצבו. אתמול אמר מנהל המרכז הרפואי ד"ר בני דוידזון כי "ח"כ בן אליעזר סובל מדלקת ריאות. אין זה ברור אם היא התחילה משפעת, אך הוא אינו סובל משפעת החזירים".

בנימין בן אליעזר אושפז מספר פעמים בעבר בשל מצב בריאותי רופף ונאלץ לעבור דיאטה קפדנית על מנת לחזק את בריאותו.