CNN תעמיד את נושא העבדות המודרנית במרכז שידוריה ב-2011

במהלך השנה יחשוף הסיקור ברשת את זוועות העבדות בעידן המודרני, וישים דגש על המאמצים ההולכים וגדלים לעצירת הסחר והניצול של בני אדם

רשת החדשות הבינלאומית CNN הכריזה על שנת 2011 כשנת פרויקט החופש. במהלך השנה יחשוף הסיקור את זוועות העבדות בעידן המודרני, וישים דגש על המאמצים ההולכים וגדלים לעצירת הסחר והניצול של בני אדם.

לדברי סמנכ"ל בכיר ומנהל כללי ב-CNN בינלאומי, טוני מדוקס, כי "מדובר בסיפור החדשות החם ביותר שלא זוכה לסיקור כיום, ו-CNN מתכננת לחשוף אותו במלוא עוצמתו. חוסר האנושיות של אלה הסוחרים בבני אדם הוא מזעזע, ויש לעצור זאת. הסיקור של CNN לא יחשוף רק את האחראים, אלא גם את הקבוצות והיחידים הפועלים בחזית ועושים עבודת קודש".

עם השקתו היום (ג') תוביל CNN תוביל את הפרויקט עם דיווחים מיוחדים על סחר בבני אדם בכל תוכניות הדגל של הרשת, במהלך כל השבוע הראשון של פרויקט החופש של CNN.

במהלך השנה CNN תשדר מספר רב של דיווחים בנושא - תוך התמקדות במידע העוסק בפתרונות וניתוח התופעה - בתוכניות קבועות מסוימות ובתוכניות דוקומנטריות, חלקן במסגרת רצועת World Untold Stories זוכת הפרסים.

במהלך השבוע הקרוב יבחן ריצ'ארד קווסט את נושא עבודת הכפייה ואחריות תאגידית יחד עם דן הנקל ורוברט פישר מחברת GAP. בקי אנדרסון תשוחח עם אישה מאוגנדה ששועבדה ומציגה את צורותיה הרבות של העבדות.

מעבר להשקה הרשמית, CNN תציב את הנושא בתכניות הדגל שלה.

כמו כן, יביאו הכתבים הבינלאומיים של CNN יביאו סיקור חי של הנושא מ-5 יבשות, ובהם קווין פלאור המשדר מישראל.