הכרה בינלאומית: NBC רכשה את הפורמט של "לעוף על המיליון"

השעשועון פותח ע"י חברת יולי אוגוסט הפקות וערוץ 10 ונמכר בעולם ע"י ארמוזה פורמטס ■ עלות הפקת פרק בארה"ב תעמוד על כ-50 אלף דולר, ולפי שעה הוזמנו 8 פרקים

הרשת האמריקנית NBC תשדר כבר בקיץ הקרוב עונה ראשונה של השעשועון הישראלי של ערוץ 10, "לעוף על המיליון". מדובר בעסקה ראשונה למכירת שעשועון ישראלי לרשת טלוויזיה אמריקנית.

השעשועון פותח על-ידי חברת יולי אוגוסט הפקות וערוץ 10 ונמכר בעולם על-ידי ארמוזה פורמטס.

כפי שנחשף ב"גלובס", עלות פיתוח הפורמט הישראלי עמדה על כ-300 אלף דולר. עלות הפקת פרק בארצות-הברית תעמוד על כ-50 אלף דולר, ולפי שעה הוזמנו 8 פרקים.

לפני מספר שבועות הסתיימה בערוץ 10 העונה הראשונה של משחק הטלוויזיה "לעוף על המיליון" אותו מנחה ירון ברובינסקי, וכעת מפיקים בערוץ עונה שנייה לשעשועון המצליח.

סמנכ"ל התוכן של ערוץ 10, קרני זיו, מסרה כי "זו תחושת סיפוק אדירה לפתח שעשועון טלוויזיה חדש ומרענן, להצליח איתו בישראל ולקבל הכרה בינלאומית".

ליסה שילוח, מבעלי חברת יולי אוגוסט הפקות, מסרה כי "ההחלטה של רשת NBC לשדר את 'לעוף על המיליון', מעידה על הרמה המקצועית הגבוהה של תעשיית הטלוויזיה בארץ ועל כך שלישראל יש הרבה מה להציע בשוק הטלוויזיה הבינלאומי".

מנכ"ל ארמוזה פורמטס, אבי ארמוזה, מסר כי "הצגנו את 'לעוף על המיליון' בפני כל רשתות השידור האמריקניות, והיה מרגש לראות את אנשי התוכן המובילים בעולם צופים מרותקים ביצירה ישראלית".