איום על "לאישה" ו"את"? - אל-קאעידה משיקה מגזין נשים

"ראיון בלעדי" עם נשות שאהידים, טיפים מיוחדים לעור הפנים ("תישארי בבית וכסי את פנייך בבד") וטיפים לגידול ילדים שיהיו "לוחמי חופש מוצלחים" ■ אל-קאעידה לובשת סגול

בזמן שעולם הדפוס והמדיה חווה משבר - באל-קאעידה דווקא מזהים הזדמנות ומשיקים השבוע ברוב פאר והדר את המגזין "אל-שמיקה", מגזין הנשים של הארגון המיועד להפיץ את האג'נדה של הארגון לנשים בכל רחבי העולם המוסלמי.

המגזין, מסבירים בארגון, נועד למנוע את "הניסיון של אויבי האיסלאם להסית את הנשים נגד תפקידם הקדוש", והוא כולל 31 עמודים מודפסים בהדפסת כרומו איכותית, הכוללים טיפים בתחום האיפור והטיפוח האישי, לצד טיפים לבניית פצצות.

בין היתר מופיעים במגזין טיפים מיוחדים לשמירה על חזות עור הפנים ("הישארי בבית כמה שיותר והקפידי לכסות את פנייך בבד לצורך ניקיון וטהרה מושלמים") וכן טיפים כיצד לגדל ילדים בדרך הטובה ביותר כך שיהיו לוחמי חופש מוצלחים בבוא העת.

על שער המגזין, הצבוע סגול, ניתן למצוא קנה רובה לצד תמונה של אישה לבושת שחורים. האשה, כמובן, קטנה משמעותית במידותיה מהרובה, שמכסה את מרבית האינצ'ים בשער.

מגזין אל קאעידה לנשים / צילום: מגזין אל קאעידה לנשים
 מגזין אל קאעידה לנשים / צילום: מגזין אל קאעידה לנשים

שער המגזין - גיליון הבכורה

בין דפי המגזין ניתן גם למצוא גם ראיון (בלעדי!) עם נשות שאהידים, שמספרות כמה הן גאות בבעליהן על ההחלטה שקיבלו ועל "המעשה האמיץ" שביצעו.

עוד בגיליון הבכורה ניתן למצוא טיפים על היתרונות של מסיכות פנים על בסיס דבש, עקרונות העזרה הראשונה לאישה המוסלמית וכן הבהרה מדוע על הנשים לא לנגב את גופן באופן כוחני מדי אלא בעדינות. לצד אלה, ניתן למצוא כמובן טיפים רבים על "שירות נכון יותר לאללה ולאיסלאם".

ויש גם הבטחה לקראת הנושאים המרכזיים בגיליון הבא של המגזין שיראה אור בחודש הבא: הקוראות הנאמנות יזכו בו להצצה נדירה לטיפים "רבי-שנים שנשמרו בסוד" על טיפוח עור הגוף וכן כתבה מרכזית מיוחדת העוסקת בלוחמה אלקטרונית וביכולתן של נשים לתרום למאבק האלקטרוני באויביי האיסלאם והג'יהאד שעה שהן ספונות בביתן. אל תחמיצו.