קרדיט סוויס מציגה: חברת הייעוץ שתסדר לכם 33% תשואה

הייעוץ משתלם ל-Accenture, חברה גלובלית לייעוץ ניהולי עם משרדים ב-53 מדינות ■ קרדיט סוויס: "החברה מציגה צמיחה דו-ספרתית 10 רבעונים רצופים ותמשיך לעשות זאת"

אקסנצ'ור (Accenture, סימול: ACN) הינה חברה גלובלית לייעוץ ניהולי, שירותי טכנולוגיה ומיקור חוץ, עם משרדים ופעילות ביותר מ-53 מדינות.

שירותי הייעוץ הניהולי שלה כוללים בין היתר ניהול קשרי לקוחות, ניהול ביצועים ותכנון פיננסי, ניהול סיכונים, אסטרטגיה וניהול שרשרת אספקה. שירותי הייעוץ הטכנולוגי כוללים אסטרטגיית IT וטרנספורמציה ואינטגרציה של מערכות, מחשוב ענן, בניית ארכיטקטורת מידע ואבטחת מערכות מידע.

אקסנצ'ור צפויה לפרסם ב-24 במארס את תוצאות הרבעון השני (פיסקאלי) של 2011. להערכתנו, מדובר ברבעון נוסף של צמיחה חזקה, עם הכנסות של 5.6 מיליארד דולר (גידול של 9% ביחס לרבעון המקביל אשתקד). מבדיקות שערכנו, אנו צופים ביקוש חזק לשירותי החברה כמעט בכל התחומים, עם שיפור בולט באירופה ובאסיה. למרות שהשירותים בתחום הבריאות והמגזר הציבורי ממשיכים להיות מעט חלשים, הנחיות אקסנצ'ור מתחשבות בכך.

אקסנצ'ור דיווחה על צמיחה בקצב דו-ספרתי במשך 10 רבעונים רצופים לאחר 2001, ואנו סבורים שיש פוטנציאל שהחברה תמשיך לעשות זאת גם לאחר המיתון הנוכחי.

אנו מצפים מהחברה לחזור על תחזית הצמיחה בהכנסות ל-2011 בטווח העליון של 8%-11% - מעל תחזית הצמיחה של הסקטור; ועל תחזית רווח נקי למניה בטווח שבין 3.08-3.16 דולר.

אקסנצ'ור זוכה מאתנו להמלצת "קנייה", עם מחיר יעד של 67 דולר - גבוה בכ-33% ממחירה הנוכחי.

מחלקת המחקר, קרדיט סוויס