בהלת הקופונים: צפו - לקוחות חיסלו את המלאי בבורגראנץ'

סמנכ"ל השיווק של הרשת: "עם ישראל רכש כ-44 אלף קופונים לבורגראנץ' במשך יומיים, והגיע לפדות אותם אתמול בתוך שעתיים" ■ "8 שנים לא ראיתי התנפלות כזו - לא נשאר כלום"

בהלת הקופונים: "עם ישראל רכש כ-44 אלף קופונים לרשת המזון המהיר בורגראנץ' במשך יומיים, והגיע לפדות אותם אתמול בתוך שעתיים - מה שחיסל את המלאי בסניפי הרשת" - כך מסר היום (א') ליאור מויאל, סמנכ"ל השיווק של בורגראנץ'. "תגברנו את כל מסעדות הרשת בעובדים ובמלאים חריגים, ולמרות זאת המלאי ברוב מסעדות הרשת אזל".

אתר הקופונים לרכישות קבוצתיות BUY2 ורשת בורגראנץ' הציעו בימים האחרונים מבצע בשיתוף עם הפקת "האח הגדול", כשכל רוכש ארוחת "קומבינה" שמימש אותה אתמול, ערב הגמר של "האח הגדול", זכה להכפלה של המנות העיקריות - ומכאן המהומה.

לדברי מויאל, "8 שנים לא ראיתי התנפלות כזו - לא נשאר כלום במטבח ולא במקררים. לא קציצות, לא לחמניות. לא פוטיטו".

מויאל מודה כי מערך השירות של הרשת כמעט קרס לנוכח הביקוש האדיר - "יש מסעדות שבתוך שעתיים פשוט חיסלו את כל המלאי. חלק מהמסעדות נאלצנו לסגור לכשעתיים עד לחידוש המלאי מהמרכז הלוגיסטי שלנו".

במסגרת המבצע הוצעה ארוחת "קומבינה" זוגית בבורגראנץ' ב-40 שקל במקום 80 שקל. הקופונים תקפים למימוש עד לאחר חג הפסח (לא כולל ימי החופשה). רשת ההמבורגרים מאריכה את תוקף ההטבה של ההכפלה גם למממשים את הקופון עד היום בחצות.