צפו: הפיכות בעולם הערבי - גירסת אנגרי בירדס

אנימטור רוסי העלה ל-YouTube סרטון המתאר את ההתפתחויות בעולם הערבי, תוך שימוש בדמויות מתוך אנגרי בירדס בליווי קווי העלילה של הסרט של דיסני "3 החזירונים הקטנים"

המהומות בתוניסיה, במצרים ובלוב כבר התפשטו מזמן באינטרנט דרך שירותים כמו טוויטר ופייסבוק. עכשיו הן עושות צעד נוסף בעזרת משחק הסלולר הפופולרי אנגרי בירדס.

איגור ז'גון, אנימטור רוסי ומשתמש של אתר YouTube, העלה אליו סרטון המתאר את ההתפתחויות האחרונות בעולם הערבי תוך שימוש בדמויות מתוך אנגרי בירדס, בליווי קווי העלילה והפסקול של סרט האנימציה של וולט דיסני, "שלושת החזירונים הקטנים", שנוצר לפני כמעט 80 שנה.

בסרטון של ז'גון, הנקרא "Three Big Pigs", מתוארות שרשרת ההפיכות בעולם הערבי כמאבק בין החזירים, בדמותם של נשיא תוניסיה המודח, זן אל עבידין בן-עלי; נשיא מצרים המודח, חוסני מובארק; ושליט לוב המכהן, מועמר קדאפי - לבין הציפורים, המייצגות את העמים בארצות שבהן הם שולטים.

כל שליט מקבל שלב משלו במשחק, שבמקור מתאר מאבק בין ציפורים לחזירים שגנבו להם את הביצים. בשני השלבים הראשונים מצליחות הציפורים לנצח את החזירים בדמותם של בן-עלי ומובארק, אולם בשלב השלישי, כשהן נדרשות להיאבק בקדאפי, הן נכשלות מספר פעמים. בסופו של דבר מגיע "העיט הגדול" ומצליח לנצח את "החזיר" קדאפי, כשהוא מנחית עליו מהלומה מהשמיים.

העיט מייצג את ארה"ב, וכדי שלא יהיו אי-הבנות בעניין, הוא לבוש בצבעי דגל הפסים והכוכבים האמריקני.