חבילת מצות בשקל: אתרי הדילים מציעים קופונים לפסח

אתר דיל היום ימכור קופון למצות בשקל ושוברים של 50% הנחה על קנייה בחנויות מזון פרטיות ■ דיל דומה הציע הבוקר אתר BUY2 ברשת מחסני כמעט חינם

שיגעון הקופונים לא פוסח על חג הפסח, וכמו רמי לוי, גם אתר "דיל היום" יציע ביום ד' הבא חבילת מצות בשקל. באותו יום ישווקו גם שוברים של 50% הנחה לרכישת מוצרי מזון.

שיתוף-הפעולה הזה לא כולל רשת מזון ארצית גדולה אלא מאגד מספר חנויות, בהן רשת "מעיין 2000" בירושלים, "הצרכניה" בתל-אביב ו"סופר רמב"ם" בגבעתיים.

מדובר בסכומים של 100 שקל לרכישה ב-200 שקל ב"מעיין 2000", ו-50 שקל לרכישה ב-100 שקל ב"צרכנייה".

"יותר ויותר רשתות מזון קטנות מבינות שהדרך שלהן להתחרות בענקיות המזון בישראל, בתקציב הפרסום הדל העומד לרשותן, הוא דרך חשיפה לקהל הרחב במינימום מחיר. באתרי הקנייה החברתית מדובר בחשיפה מקסימלית, שתייצר טראפיק גבוה לעסק", אומר מנכ"ל "דיל היום", ד"ר אייל פלשטיין.

דיל דומה הציע הבוקר (ג') אתר BUY2 ברשת מחסני כמעט חינם: 35 שקל לקופון בשווי 70 שקל. כל 5,000 הקופונים אזלו כבר בשעות הבוקר המוקדמות.

זהו לא שיתוף-הפעולה הראשון עם רשתות המזון, בעבר נמכרו שוברים ב-50% הנחה לרשת חצי חינם דרך אתר הקנייה dday.co.il.

הדילים הקבוצתיים מוצעים על רקע הקרב על סל הקניות לחג שנמצא לפני שיאו. עם או בלי ויקי קנפו, הרשתות כבר הכריזו על מבצעי החג: רמי לוי יציע כמה מוצרים בשקל בהם חבילת מצות, מיץ ענבים וקמח מצה. לקראת החג גם עוף טרי יתומחר אצל רמי לוי בשקל.

בשופרסל יימכרו דגים בהנחה, במחסני כמעט חינם יוענקו הנחות על בשר, וגם במגה יוצעו מוצרים שונים בהנחה לחג לדוגמה שמן זית ב-10 שקל.

הרשתות כולן יהיו עם האצבע על הדופק להשוות את המבצעים לחנות השכנה - כך למשל חדר המצב שמקימה שופרסל שמטרתו לעקוב אחר מבצעי המתחרים.