קשת מעלה אתר חדש למותג "ביפ" בהשקעה של 2 מיליון שקל

בפלטפורמה האינטרנטית החדשה מתעתדים בביפ לשדר תכנים חדשים וישנים של הערוץ במשך 24 שעות ביממה, ולמעשה להוות "ערוץ טלוויזיה לכל דבר"

זכיינית ערוץ 2 קשת משיקה אתר אינטרנט סביב המותג "ביפ" בעלות של 2 מיליון שקל. תכני האתר bip.co.il יועלו גם לאפליקציית האייפון של ביפ ובעתיד גם לאפליקציית אייפד ייעודית.

בפלטפורמה האינטרנטית החדשה מתעתדים בביפ לשדר תכנים חדשים וישנים של הערוץ במשך 24 שעות ביממה, ולמעשה להוות "ערוץ טלוויזיה לכל דבר".

בראשית השנה הפסיק ביפ להתקיים כערוץ טלוויזיה, לאחר שחברת הוט החליטה להורידו מהאוויר. בעקבות זאת החליטה קשת לשמר את המותג ולקיים אותו כחברת הפקה ופיתוח.

"אין לי ספק", אומר עורך ביפ, יובל נתן, "שהאתר החדש יחזק עוד יותר את המותג ואת הקשר של ביפ לקהל הטבעי שלו, שמבחינתו האינטרנט הוא שטח המחיה הבסיסי, אפילו יותר מטלוויזיה".

באתר יועלו קטעי וידיאו וסטנד-אפ בלעדיים וסרטונים המאפשרים הצצה אל אחורי הקלעים של התוכניות של ביפ. כמו כן תתאפשר צפייה בקטעים מתוכניות אירוח בינלאומיות ובסדרות קומיות ואינטרנטיות מחו"ל. יועלו גם להיטי אינטרנט ויראליים שמתרוצצים ברשת. כך, מקווים בביפ, יהפוך האתר לבמה מרכזית לאוהבי קומדיה בישראל.

לדברי נתן, "מטרת-העל של ביפ הייתה ונשארה גילוי ופיתוח יוצרים ויצירה קומית מקורית, עצמאית ופורצת גבולות. 100 ימים אחרי שהתחלנו לפעול באופן עצמאי, ללא הערוץ בהוט, אנו שמחים לראות שכמות העשייה והיצירה הוכפלה, הן במספר תכניות והן בתקציבי הפקה, ושמספר הצופים שלנו, בכל הפלטפורמות, גדל דרמטית".