מניה על הכוונת: מאינד בשיא של 6 שנים; תמשיך לזנק?

בסוף השבוע פורסמה כתבה אוהדת על החברה באתר המשקיעים המוכר "סיקינג אלפא" - והיום פורסמה כתבה חיובית נוספת באותו אתר

האם מאינד CTI עולה על הרדאר של המשקיעים בוול סטריט? החברה הקטנה מיוקנעם נמצאת בשיא של כ-6 שנים, כשמחיר המניה שלה מתקרב ל-3.5 דולר ושווי השוק שלה מגיע ל-64 מיליון דולר.

מאינד, שנוסדה ומנוהלת על-ידי מוניקה ינקו, והיא מספקת למפעילות תקשורת פתרונות תוכנה המיועדים לבילינג (גבייה) וטיפול בלקוחות. בסוף השבוע פורסמה כתבה אוהדת על החברה באתר המשקיעים המוכר "סיקינג אלפא", שכותרתה "מאינד: מניית היי-טק ישראלית קטנה שמוכנה לצמיחה", שאותה כתב איאן ווייאט, משקיע פרטי. היום (ב') פורסמה עוד כתבה באותו אתר, אותה כתב רון סומר שמזדהה כסמנכ"ל כספים בארגון חינוכי ובעל ניסיון בהשקעות. סומר מכנה את מאינד "אבן חן" וקובע כי היא מוערכת בחסר.

הוא מציין שהמאזן ותזרים המזומנים של מאינד חזקים ותשואת הדיבידנד שלה גבוהה. הוא מעריך שהמחיר שבו מאינד צריכה להיסחר הוא 4.57 דולר למניה, כלומר פרמיה של 33% על-פני המחיר הנוכחי, וכזה שמשקף לחברה שווי שוק של 86 מיליון דולר. גם ווייאט מתלהב מתשואת הדיבידנד של מאינד וכותב שעבור משקיע שמעוניין בחברה קטנה שמשלמת דיבידנד גדול, מאינד שווה בדיקה נוספת.

"אנחנו ממשיכים לעשות עבודה טובה, וממשיכים בדרך שבה אנחנו צועדים כבר כמה שנים, של קיום ההבטחות שנותנים ללקוחות", אמרה היום ינקו ל"גלובס".

מאינד חילקה לאחרונה דיבידנד בגובה של 6 מיליון דולר, שהם 32 סנט למניה. בעלי המניות שנהנו במיוחד מהדיבידנד הם המייסדת והמנכ"לית ינקו, שמחזיקה ב-22.6% מהמניות, וקיבלה כ-1.3 מיליון דולר; המשקיע האמריקני לויד מילר שמחזיק ב-8.3% וקיבל 489 אלף דולר; וחברת הפיננסים PNC שמחזיקה ב-5.6%, שקיבלה 333 אלף דולר.