הכנרת הישראלית מירי בן-ארי ו-MTV בשת"פ לכבוד יום השואה

במסגרת המהלך, MTV תשדר שני תשדירים שהופקו ע"י עמותת "גדנק" תחת הסלוגן "השואה קרתה לאנשים רגילים" ■ בנוסף יוקרנו התשדירים על מסכי הענק של ויאקום בטיימס סקוור

הכנרת הישראלית מירי בן-ארי יזמה שיתוף-פעולה יוצא דופן לכבוד יום השואה בין ענקית התקשורת הבינלאומית ויאקום לבין עמותת "גדנק" שהקימה.

במסגרת שיתוף-הפעולה, רשת MTV שבבעלות ויאקום תשדר שני תשדירים שהופקו על-ידי "גדנק", שהסלוגן שלהם הוא "השואה קרתה לאנשים רגילים". בנוסף יוקרנו התשדירים גם על מסכי הענק המפורסמים של ויאקום בטיימס סקוור.

שני התשדירים שהופקו על-ידי העמותה של בן-ארי ישודרו לאורך כל יום השואה, מדי חצי שעה, בטיימס סקוור על מסך הענק של תאגיד ויאקום, הבעלים של מספר רשתות שידור פופולריות, כגון MTV, CBS, קומדי סנטרל ו-Showtime.

בן-ארי, שזכתה בפרס הגראמי ב-2005, היא שם מוכר מאוד בתעשיית המוזיקה האמריקנית ובמיוחד בקרב חובבי מוזיקת ראפ. שמה של בן-ארי עלה לכותרות בישראל לפני כחודש כאשר היא הופיעה בבית הלבן מול אשת הנשיא האמריקני, מישל אובמה.

בשנים האחרונות פעלה בן-ארי רבות להנחלת זיכרון על-ידי הקמת עמותת גדנק (GEDENK), שנוסדה במטרה להילחם בבורות בנושא השואה בקרב בני-נוער. ב-2007 היא הוציאה שיר עם הזמר סאבלימינל שעסק בשואה.