צפו בתמונות: בר רפאלי מככבת בקמפיין לטחינה "הנסיך"

בקמפיין הושקעו 2.5 מיליון שקל, ובר רפאלי קיבלה עבור השתתפותה בו כ-80 אלף דולר

80 אלף דולר - זהו הסכום שקיבלה הדוגמנית בר רפאלי עבור השתתפותה בקמפיין החדש של טחינה "הנסיך", שעלה אתמול (ב') בערב בערוצי הטלוויזיה המסחריים.

בקמפיין הושקעו 2.5 מיליון שקל, בניהולו של איתי ליכטנזון מ"ליכטנזון אנד גרופ".

"בר רפאלי משדרת בצורה הטובה ביותר את המיצוב האסטרטגי של טחינה 'הנסיך' - טחינה משובחת, שבוחרים אותה כמו יין וכמו שמן: שילוב מושלם של טעם, ריח ומרקם", אמר ליכטנזון.

רפאלי צולמה בפרסומת כחלק מסיפור ישראלי של זוג בצימר יוקרתי בגליל, כאשר רפאלי שומרת לעצמה בלבד את הטחינה ולא חולקת אותה עם בן-זוגה.

"הנסיך" הוא המפעל הגדול ביותר בישראל לייצור טחינה, בבעלות האחים טנוס מעילבון שבגליל. המפעל מייצר יותר מ-10,000 טונות של טחינה גולמית בשנה.