טרם מונתה ועדת איתור למינוי מנכ"ל חדש לרשות השידור

בימים אלה מתקיימות התייעצויות משפטיות באשר לאופן בו ימונה המנכ"ל החדש ■ לשכת ראש הממשלה אמורה גם להכריע מי מבין חברי הוועד המנהל והמליאה ייקחו חלק בוועדת האיתור

חודשיים לפני סיום הקדנציה של מנכ"ל רשות השידור, מוטי שקלאר, עדיין לא מונתה ועדת האיתור שאמורה למנות את מחליפו. ל"גלובס" נודע כי ברשות מצפים כי כבר בשבוע הקרוב תכריע לשכת ראש הממשלה על זהות שני נציגים שייקחו חלק בוועדת האיתור.

לשכת ראש הממשלה אמורה גם להכריע מי מבין חברי הוועד המנהל והמליאה ייקחו חלק בוועדת האיתור. כבר ברור כי מי שייצג את הוועד בוועדה הם היו"ר, אמיר גילת, והמשנה לו, אסתי אפלבאום.

ועם זאת, עדיין לא ברור כיצד ימונה המנכ"ל עצמו, זאת לאור חפיפה בין שני החוקים והדרישה למנות את המנכ"ל על-פי החוק החדש, למרות שעדין לא נכנס לפועל.

ל"גלובס" נודע כי מתקיימות בימים אלה התייעצויות משפטיות באשר לאופן בו הוא ימונה, כאשר במסגרת זאת תימדד מידת ההשפעה הפוליטית על המינוי.

אתמול (ב') התקיימה ישיבה של הוועד המנהל, שעיקרה יישום המלצות מבקר המדינה שאמורות להתפרסם החודש.

בתוך כך הוחלט על הוצאת מכרזים ל-57 משרות ניהוליות ברשות בהן משמשים כבר שנים ארוכות מנהלים שמונו לתפקידיהם כמינויים בפועל. כבר החודש יוצעו מכרזים ל-18 משרות בכירות בהן מנהל הטלוויזיה הישראלית, מנהל קול ישראל, מנהל חטיבת התוכניות, מנהלי המדיות החדשות.