הדר מרקס עוזבת את גלגלצ ועוברת לרדיו ת"א

מרקס תחליף את עמרי רונן בהגשת תוכנית יומית ברדיו ת"א בין השעות 9:00 ל-12:00

לאחר 8 שנים בגלגלצ, השדרנית הדר מרקס עוזבת לרדיו תל-אביב. מרקס תגיש את תוכנית המוזיקה והבידור היומית המשודרת בין השעות 9:00 ל-12:00 במקום עמרי רונן, שצפוי לקבל רצועת שידור אחרת בזמן הקרוב. מרקס צפויה לקבל תפקידים נוספים בתחנה בתחומי הניו-מדיה, התוכן והמוזיקה.

מרקס, הנחשבת לאחת משדרי הרדיו המוכרים בישראל, הגישה בשנים האחרונות מגוון תכניות פופולריות בגלגלצ, בהן "הבחירות" ו"המצעד הרשמי של ישראל" - תוכניות אותן הגיש עמרי רונן בטרם עבר לרדיו תל-אביב. בשנת 2008 זכתה מרקס בפרס "התגלית לדור הבא" בכנס הרדיו.

זהו אינו המעבר הראשון לרדיו תל-אביב מהתחנה הצבאית. לפני כשנה עבר עמרי רונן לרדיו תל-אביב ומונה למנהל המוזיקלי של התחנה ולמגיש רצועת השידור היומית בין 9:00 ל-12:00. זמן קצר לאחר מכן, עם עזיבתו של מנהל התוכניות של התחנה דודי כספי, החליף אותו רונן בתפקיד.

בנוסף, שני נחשוני, המגישה את התוכנית "זורמות" לצידה של עדי שילון, הצטרפה גם היא מגלגלצ לפני מספר שנים לצוות מגישי רדיו תל-אביב.

הדר מרקס מסרה: "תודה למשפחת גלגלצ הנהדרת והאוהבת על 8 שנים מדהימות של למידה, עשייה ורדיו מצוין. אני מתרגשת מאוד לקראת המעבר לרדיו הכי שמח שיש, רדיו תל-אביב".

עמרי רונן, מנהל התוכן של רדיו תל-אביב 102FM, מסר: "הדר היתה בת טיפוחיי המקצועית בגלגלצ במידה מסוימת, והצטרפותה תיתן עוד שעות של כיף ברדיו ותמשיך את הקו של רדיו שמח שאנחנו מייצרים ב-102. השילוב שלה ושלי יהיה בהמשך גם בשידור, כמו שעשינו במשך שנים בגלגלצ. הדר מצטרפת למשפחה גדולה ושמחה ותשתלב בה בקלות ובהצלחה, אין לי ספק. תגבירו, ותהנו".