4 מועמדויות לפרומואים של קשת בגמר התחרויות פרומקס ו-BDA

4 המועמדויות הן קמפיין ההשקה של "עובדה", קמפיין ההשקה של "ארץ נהדרת", הקדימון של "טלוויזיה במיטבה" והלוגו של "האח הגדול"

מחלקת הפרומו של זכיינית ערוץ 2 קשת, שגרפה בשנים האחרונות פרסים רבים בתחרויות פרומקס ו-BDA, חוזרת גם השנה לתחרויות - והפעם עם 3 מועמדויות בפרומקס ומועמדות ב-BDA. שתי התחרויות יתקיימו במקביל בניו-יורק ב-28 ביוני.

3 המועמדויות בפרומקס הן על קמפיין ההשקה לעונה ה-14 של "עובדה" בקטגוריה קמפיין לתוכנית חדשות; מועמדות נוספת לקמפיין של "ארץ נהדרת"; ומועמדות נוספת לקדימון של "טלוויזיה במיטבה" במסגרת קטגוריית פרומו לקומדיה. המועמדות בתחרות BDA ניתנה בקטגורית ניהול אומנותי ועיצוב לוגו לתוכנית עבור "האח הגדול".

לקראת עונתה ה-14 של "עובדה", קמפיין ההשקה הורכב מראיונות עם כתבי התוכנית שמדברים על סכנות שנתקלו בהם במהלך העבודה. את הפרומו ביימו עמית (מוק) ברוידא ועמי פרנצי, תחת הניהול הקריאטיבי של עודד תבור. קרדיטים נוספים: כותבת - מאיה פז, הפקה - תמר נאור, צילום - ספי הירש.

בקמפיין ההשקה ל"ארץ נהדרת" נראו כל חברי הקאסט כשהם מנסים להיחלץ מצוללת טובעת. את הפרומו ביים אדם סנדרסון תחת הניהול הקריאטיבי של עודד תבור. קרדיטים נוספים בפרומו זה: ארט דיירקטורית - ארית גורדון, כותב - נמרוד שפירא, צלם - טובי הוכשטיין, הפקה - חלי וקנין.

קדימון "טלוויזיה במיטבה", המחיש את מהות התכנית על-ידי שילוב של לייב אקשן ואנימציית תלת-ממד של 3 הקומיקאים כשהם משחקים סקווש על קיר שכולו מסכי טלוויזיה. את הפרומו ביים בן בכר, עורך - לירן גולדברג, ניהול קריאייטיב - אודי גרינברג. קרדיטים נוספים: פוסט - גריזר.

לוגו "האח הגדול" עוצב עם דגש על מימד חדשני ועדכני. כך העין, שקיימת בכל לוגו של הפורמט בעולם, הפכה לעין שהיא גם מצלמה (דומה למצלמת ווב). הלוגו נבנה באנימציית תלת-ממד דרך מסע בסימבולים שמייצגים את התוכנית. קרדיטים: ארט דירקטור - ארית גורדון, מעצבת - לימור עציץ, אנימצית תלת-ממד - שי גולדברג.