פלאפון משיקה את "+iSafe" - שירות תיקונים לאייפון

הלקוחות יקבלו החזר על השירות בעת שדרוג לסמארטפון הבא ■ השירות לא מוצע למי שרכש את המכשיר מחוץ לתחומי החברה

גם אייפוניסטים מושבעים יודעים שנקודת התורפה באחזקת האייפון היא הטיפול היקר במקרה של תקלה. בחברת פלאפון מודעים לבעייתיות ומודיעים היום (ה') על השקת שירות התיקונים למכשיר האייפון 4, "+iSafe" - המוצע ללקוחות בהחזר מלא הניתן לא מדי חשבון אלא בשדרוג לסמארטפון הבא.

השירות מציע פתרון מקיף במקרה של תקלה, נזק בלתי הפיך או אובדן ויוצע ללקוחות ברכישת אייפון בחברה, ולרגל ההשקה יוצע עד אמצע יוני גם למחזיקי המכשיר שרכשו אותו בעבר, בהתחייבות של שנה לשירות. השירות אינו מיועד למנוי פלאפון שרכשו את מכשיר האייפון מחוצה לחברה.

מחיר השירות הוא 50 שקל לחודש (כולל מע"מ) למשך 12 חודשים ו-60 שקל לחודש (כולל מע"מ) החל מהחודש ה-13.

ניתן לצבור את דמי השירות במשך עד 18 חודשים ולקבל את ערכם המלא כשובר הנחה לשדרוג למגוון מכשירי הסמארטפון המתקדמים ברשת High Speed GSM+ של פלאפון.

גם לקוחות פלאפון בעלי מכשירי בלקברי, סמסונג גקלסי S ונוקיה N8 יוכלו להצטרף לשירות החדש וליהנות גם הם מהנחה בשדרוג הבא.

בפלאפון מספרים כי אחד מכל 3 מחזיקי אייפון צפוי לאבד את מכשירו במהלך השנה, ואחד מכל שני מחזיקי אייפון יגיע במהלך השנה לתקן את מכשירו בתקלה המוגדרת כנזק לקוח - כשהתקלות האופייניות הן שבר מסך, שבר פאנל זכוכית אחורי ושריטות במסך או בגב המכשיר.

אסף עופר, סמנכ"ל השיווק בפלאפון, מסר: "בחרנו לאפשר ללקוחתינו לצבור, כתוצאה מההצטרפות לשירות, סכום של עד 950 שקל שיעמוד לרשותם לשדרוג למכשיר הבא. שירות +iSafe והטבת ההחזר הכספי מהווים נדבך נוסף בסדרת מהלכים המבוססים על היכרות מעמיקה עם צורכי הלקוחות, שנועד לחזק את חוויית השירות בחברה".

הלקוח יוכל לממש את ההטבה עד 36 חודשים מההצטרפות לשירות (החל מהחודש השישי). שימו לב: מימוש ההטבה יתאפשר במקרה שלא בוצעה דרישת השתתפות למכשיר חלופי במסגרת השירות - כלומר, אם המכשיר אבד, נגנב או יצא מכלל שימוש יוכלו הלקוחות לקבל מכשיר מחודש במחיר של 700-800 שקל (בהתאם לסוג האירוע), ויאבדו את זכותם למימוש ההטבה בעת שדרוג.

המהלך יגובה בקמפיין חדש שיעלה היום באמצעות אדלר-חומסקי.