ארה"ב: אישה ניסתה למכור ילדה בת שנתיים ב-eBay

אישה ממישיגן נחקרת בחשד שניסתה למכור ילדה עליה שמרה באתר הקניות eBay ■ טוענת: "זו בדיחה - רק רציתי לבדוק איך המכירה עובדת"

אישה ממישיגן, ארה"ב נחקרת בחשד שניסתה למכור ילדה בת שנתיים באתר הקניות eBay. "זו בדיחה. רק רציתי לבדוק איך המכירה עובדת", טוענת האישה.

כבר היו לא מעט מקרים מוזרים של מכירות הזויות באתר המכירות הגדול בעולם, eBay, אבל אי אפשר להישאר אדישים למכירה מהסוג הבא: האישה העלתה מודעת מכירה באתר בה היא מפרסמת ילדה בת שנתיים, עליה היא שמרה בעת שאמה הייתה מחוץ לבית.

תחנת המשטרה המקומית קיבלה מספר תלונות בנוגע למכירה המוזרה, עד שהגיעה תלונה מאדם שממש העלה הצעה בסך 1,000 דולר בדף המכירה של הילדה. אותו אדם חשב שמדובר בבדיחה עד אשר התקבל אישור על הרכישה שלו מצד המוכר - אז פנה למשטרה.

בחקירתה סיפרה האישה שבסך הכול התלוצצה ורצתה רק לבדוק כיצד מעלים מוצר למכירה באתר, וכיוון שעל המחשב בביתה של הילדה הייתה כמות גדולה של תמונות שלה, היא החליטה שהמוצר שהיא רוצה למכור הוא הילדה. השריף המקומי מסר בתגובה שלפי הממצאים שלהם לא הייתה כוונה אמתית למכור את הילדה, בשום אופן, אך עדיין החקירה ממשיכה להתנהל. הילדה הקטנה אותרה והושבה להוריה.