גמר הפיינל-פור הכי פחות נצפה בכדורסל הישראלי - 8% רייטינג בלבד

ערוצי הברודקאסט לא גילו עניין, והגמר בין מכבי ת"א לגלבוע/גליל ששודר בערוץ הספורט רשם נתוני צפייה נמוכים; מדובר בירידה של כ-50% בכמות הצופים בהשוואה לגמר מלפני 3 שנים

גמר הפיינל-פור של ליגת לוטו בכדורסל בין מכבי ת"א לגלבוע/גליל ביום חמישי שעבר, הפך לגמר הטלוויזיוני הכי פחות נצפה מאז החל עידן הפיינל-פור בכדורסל הישראלי. משחק האליפות של מכבי ת"א ביום חמישי שעבר בהיכל נוקיה בסיומו זכו הצהובים באליפות אחרי ניצחון 91-64 רשם רייטינג של 8% - נתון המשקף ירידה של כ-25% בהשוואה לרייטינג בשנה שעברה.

המשחק שודר בערוץ הספורט, ובמקביל בערוץ ספורט 5HD. נתוני הצפייה הנמוכים, מוסברים בין היתר בשל העובדה שהמשחק לא שווק "החוצה" לאחר מערוצי הברודקאסט.

גמר הפיינל-פור בשנה שעברה, בין גלבוע/גליל למכבי ת"א, שודר אז בערוץ 10 ורשם רייטינג של 10.8%; לפני שנתיים (מכבי ת"א-מכבי חיפה, ערוץ 10) נרשם בגמר רייטינג של 13.3%; ובגמר של 2008 (מכבי ת"א-הפועל חולון, ערוץ 10) נרשם שיא של 16.6%.

הפלטפורמה של ערוצי הנישה התבררה גם בעונה שעברה כבעייתית בהקשר של שידורי הכדורסל, אז שודרו משחקי מכבי ת"א ביורוליג לראשונה מחוץ לברודקאסט והביאו לערוץ הספורט רייטינג של פחות מ-7% - הנמוך אי פעם לעונת משחקים של מכבי ת"א באירופה.