מורן ברק מונתה לעורכת החדשה של "חדשות הספורט"

ברק תחליף את דין דותן שהודיע אתמול על פרישתו לאחר שנתיים בתפקיד

מורן ברק (37) מונתה היום (ה') לעורכת הראשית של מהדורות "חדשות הספורט". במסגרת התפקיד תשמש ברק כעורכת הראשית של מהדורת הערב ומהדורת הלילה ותנהל את מחלקת החדשות של ערוץ הספורט. ברק תחליף את דין דותן ששימש בתפקיד בשנתיים האחרונות.

ברק היא ממקימי מערכת "חדשות הספורט" ב-1998. בעברה שימשה ברק כעורכת חדשות הספורט בגלי צה"ל וכעורכת ומגישת פינת הספורט בחדשות ערוץ 10, ובשנים האחרונות היא משמשת באופן קבוע כשדרנית כדורסל בערוץ הספורט.

בנוסף לתפקידים בערוצי הטלוויזיה לקחה ברק חלק בקידום הספורט בארץ כמנהלת מקצועית בפרויקט "אתנה" לקידום נערות ונשים בספורט, ואף חברה ב"ועדת סנדלר בורוביץ" - לקביעת אמות-המידה של תקצוב גופי הספורט על-ידי מועצת ההימורים. זאת בנוסף ל-4 שנות אימון במועדון הכדורסל של הפועל גבעתיים והפועל תל-אביב.

ברק מסרה: "כמי שנמנתה בעבר על חלק מצוות ההקמה של 'חדשות הספורט', התפקיד הנוכחי הוא סגירת מעגל עבורי. ערוץ הספורט הינו ותמיד היה הבית שלי, ואני שמחה לקחת חלק משמעותי יותר בעשייה במסגרתו.

"ב-20 השנים האחרונות הספורט בכלל, ותחום החדשות בפרט, היו חלק בלתי נפרד מה- DNA שלי, בין אם על המסך ובין אם מאחורי הקלעים. יחד נשמור על מקומנו כמחלקת חדשות הספורט האיכותית, היצירתית והעניינית ביותר בארץ".

תומר תורג'מן, מנהל ערוץ הספורט, מסר כי "מורן ברק היא עיתונאית מבריקה ובעלת ניסיון וידע רב בתחום הטלוויזיה. אני בטוח כי היא תדע להצעיד את מהדורות חדשות הספורט בכל הפלטפורמות המשודרות ותשמור על המותג כמוביל בקרב חובבי הספורט".