המלצת קנייה רותחת לבריינסטורם: תזנק 2,000% בשנתיים

זו הפעם הראשונה שאנליסט אמריקני בכיר עורך מחקר השוואתי כזה על בריינסטורם ולמעשה הוא שם את החברה בשורה אחת עם חברות תאי הגזע המובילות

חברת בריינסטרום שבשליטת חיים ליבוביץ' זכתה להמלצת קנייה רותחת אשר לפיה תוך חצי שנה צפוי מחיר המניה הנסחרת בוול סטריט לזנק ב-500% ל-1.4 ד', תוך שנה תזנק המניה ב-1,000% ל-2.8 ד' ובתוך שנתיים מעריך האנליסט ריי דירקס כי מחירה של מניית חברת בריינסטורם הפועלת בתחום תאי הגזע ומחפשת בין השאר תרופה למחלת הניוונית ALS, יזנק בלא פחות מ-2,000%.

נציין כי זו הפעם הראשונה שאנליסט אמריקני בכיר עורך מחקר השוואתי כזה על בריינסטורם ולמעשה הוא שם את החברה בשורה אחת עם חברות תאי הגזע המובילות (כמו גם מול חברות העוסקות בפיתוח טיפולים אחרות) מהמצליחות בעולם.

דירקס עורך השוואה של בריינסטורם מול חברת מסובלסט האוסטרלית (MSB.AX) הנסחרת מעל ל-2 מיליארד דולר, שלה שת"פ אסטרטגי עם חברת ספאלון (שנרכשה לאחרונה על ידי טבע), מול פלוריסטם הישראלית (דריקס היה האנליסט הראשון שפרסם המלצות חמות גם לפלוריסטם עוד בינואר), ומול חברת Aastorm Biociences הנסחרת לפי שווי של 98 מיליון דולר שעוסקת בפיתוח טיפול אוטולוגי, במודל זהה לשל בריינסטורם, בתאי דם המיועד לטיפול במחלות קריווסקולריות כרוניות ובמצב חמור - והוא קובע כי בריינסטורם נסחרת כיום בדיסקאונט עצום. האנליסט מציין כי 4 החברות מצויית בשלבים של ניסויים קליניים ולדעתו מחירה של בריינסטורם צריכה להגיע למחיר השוק הנוכחי של פלוריסטם.

דרייקס מצמיד את הצפי שלו לזינוק במחיר המניה, לאבני הדרך השונות הצפויות להתקדמות החברה. בתוך חצי שנה צפוי החברה לפרסם את תוצאות הביניים של הניסויים הקליניים בשלבים I ו-II. בתוך שנה, אז צופה האנליסט כי שווי המניה יזנק באלף אחוז, צפויה החברה לפרסם את הדוח הסופי של השלבים הנ"ל ובתוך שנתיים צפויה החברה להתקרב לסיום הניסויים הקליניים בשלב III.

בריינסטורם היא חברת הלת'קייר מבטיחה במיוחד המפתחת מוצרים מתאי גזע בוגרים, טכנולוגיה וריפוי למערכת העצבים המרכזית. שווי השוק שלה עומד כיום על 34.5 מיליון דולר בלבד לפי מחיר מניה של 28 סנט למניה, וההודעות האחרונות שפירסמה החברה הן שעודדו את ריי דירקס וצוות האנליסטים ומנהלי הכספים שלצידו להעניק למניית בריינסטורם את ההמלצה החמה.

נציין כי אתמול החלה בריינסטורם בניסויים הקלינים שאושרה לה לבצע בבית החולים הדסה שבירושלים. סינון החולים החל וצפוי להסתיים תוך מספר שבועות ואז צפויים החוקרים לבצע את שאיבות מוח העצם הראשונות.