בנק הפועלים משיק שירות משיכת כסף מכספומט ע"י SMS

העברת הכסף מתבצעת באמצעות אפליקציית הארנק הסלולרי באייפון או באמצעות אתר "פועלים באינטרנט" ■ בנק לאומי מציע את אותו שירות כבר יותר משנה

למעלה משנה לאחר שהושק בבנק לאומי, בנק הפועלים משיק היום (ב') שירות למשיכת כסף מזומן מהכספומטים - באמצעות הודעת SMS וללא צורך בכרטיס האשראי. העברת הכסף מתבצעת באמצעות אפליקציית הארנק הסלולרי באייפון או באמצעות אתר "פועלים באינטרנט".

איך זה עובד: הלקוח בוחר את המוטב שאליו הוא רוצה להעביר את הכסף, מציין את הסכום הרצוי ומזין קוד מוסכם בינו לבין מושך הכסף. בסיום הפעולה יישלח קוד לטלפון הסלולרי של המוטב, והוא יוכל למשוך את הסכום בכספומט בעזרת הקוד המוסכם וכן הקוד שקיבל ב-SMS.

בבנק הפועלים מציינים כי השירות נותן מענה ללקוחות שכרטיס האשראי או הקוד הסודי שלהם נשכח או אבד, וכן כשירות שיסייע להורים להעביר כסף לילדיהם או לביצוע תשלום מרחוק לבעל מקצוע.

באמצעות השירות ניתן למשוך עד סכום של 1,000 שקל בכל פעם, בכל אחד מ-512 הכספומטים של הפועלים בפריסה ארצית. בכוונת הבנק להרחיב את השירות בהמשך.

כאמור, בבנק לאומי השירות קיים כבר מבפרואר 2010 ב"לאומי דיגיטל", ולדברי הבנק משתמשים כמה אלפי לקוחות בחודש. בבנק לאומי מציעים את השירות בכ-400 כספומטים בפריסה ארצית, כשהשימושים העיקריים של הלקוחות הם במקרים בהם שכחו או איבדו את כרטיס האשראי ואז הם שולחים את ה-SMS לעצמם (25% מסך הפעולות), וכן במקרים של הורים שרוצים להעביר כסף לילדיהם (45% מהפעולות).

גם בלאומי השירות מופעל על-ידי האפליקציה של ארנק סלולרי iLeumi וכן באתר האינטרנט של הבנק. בלאומי הסכום המירבי שניתן להעביר או למשוך באמצעות SMS הוא 600 שקל, כשהפרטים הטכניים של הזנת הקוד דומים לאלה של הפועלים.