המאבק מחריף: חרם גם על מעדני החלב של תנובה, שטראוס וטרה

(עדכון) - המארגנים: "2.9 שקלים למעדן זה מחיר הוגן" ■ "מצידנו שכל המילקי והיופלה ילכו לפח" ■ קוראים לציבור לא לקנות גבינות צהובות הנמכרות על המדף אלא רק גבינות צהובות בפיקוח

מנהיגי חרם הצרכנים נגד יוקר מוצרי המזון מחריפים את המאבק: היום (ג') הודיעו המארגנים כי החליטו להחרים את כל מעדני החלב למיניהם - לרבות מילקי של שטראוס, יופלה של תנובה ומולר של טרה.

בנוסף הם קוראים לציבור לא לקנות גבינות צהובות קשות הנמכרות על המדף ועולות ביוקר, ולקנות רק גבינות צהובות שהמחיר שלהן בפיקוח ונמכרות במעדניה בחצי מחיר.

"מעדני החלב לא יעלו יותר מ-2.9 שקלים. מצידנו שכל המילקי, היופלה ויתר המעדנים ילכו לפח. עד 2.9 שקלים למעדן זה מחיר הוגן", אומר בני גרוברמן, אחד המארגנים.

עוד אומר גרוברמן: "מרגע זה ואילך, אם נקבל התייחסות לדרישת הציבור להורדת מחירים, נבדוק כל כמה ימים מה עוד ניתן לבקש מהציבור לעשות. הגענו למסקנה שהציבור נחוש, ומה שהממשלה עושה לא מספיק".

מארגני חרם הקוטג' פנו לחברות ואמרו: "אל תיתנו לנו להגיע לצעדים החריפים האלה. תעשו בדק-בית ותורידו מחירים. החברות הללו יודעות שהציבור רוצה דם. כל הציבור ילך איתנו חודש, חודשיים, חצי שנה... אנחנו המתונים בציבור, ואנחנו מייצגים את הציבור. המחירים כרגע עברו כל גבול! תנובה צריכה להבין שהיא עברה את הקו האדום".