GE השיקה קמפיין בטוויטר להעלאת מודעות לאימוץ אורח חיים בריא

בקמפיין העולמי (Get Fit) של GE Healthcare, חטיבת הבריאות של ג'נרל אלקטריק, יתחרו מדינות ויבשות בכמות הציוצים על מצב הבריאות והפעילויות להפחתת הסיכוי לחלות בסרטן

GE Healthcare, חטיבת הבריאות של קונצרן ג'נרל אלקטריק, השיקה בימים אלה קמפיין עולמי (Get Fit) בטוויטר להעלאת המודעות לאימוץ אורח חיים בריא וצמצום התחלואה בסרטן. גם ישראל משתתפת בקמפיין שיימשך עד 31 ביולי 2011.

מדובר בתחרות גלובלית בטוויטר שבה היבשות מתחרות אחת נגד השנייה. הקמפיין נועד לעודד אנשים מרחבי העולם לצייץ בטוויטר על מצב הבריאות שלהם ועל פעילויות הכושר הגופני שהם עושים כדי להפחית את הסיכוי לחלות בסרטן. המדינה הזוכה ביבשת הזוכה תזכה במענק של 20 אלף דולר, אותו תתרום לצלב האדום בארצה. במקרה שישראל תזכה יועבר הפרס למגן דוד אדום.

לפי נתונים של ארגון הבריאות העולמי, כ-30% מכל מקרי המוות מסרטן ניתנים למניעה, ותזונה בריאה ופעילות גופנית יכולים להפחית את הסיכון לחלות בסרטן. מנכ"ל Ge Healthcare ג'ון דינין, ציין כי "שילוב של אורח חיים בריא, ביחד עם אפשרות של גילוי מוקדם - מסייעים להתגבר על המחלה ואף למנוע אותה".

המשתתפים בתחרות צריכים לצייץ בטוויטר ולדווח מה הם עושים ביומיום למען קיום אורח חיים בריא יותר - כגון: רכיבה על אופניים לעבודה, תזונה בריאה, הפסקת עישון ועוד. כל משתתף חייב לציין את התגית (Hash tag) של המדינה אליה הוא משתייך. במקרה של ישראל: (the #GetFit_ISR).

באתר של הקמפיין (www.ge.com/getfit) ניתן יהיה לעקוב אחר התחרות העולמית באמצעות מפה עולמית, המציגה איזו יבשת מצייצת הכי הרבה. ככל שמצייצים יותר, מפת היבשת משתנה מצבע אדום בוהק לצבע ירוק ובריא. המפה גם מראה כמה ציוצים מגיעים מכל מדינה ואת מיקומה של כל מדינה במפת הציוצים. בסופה של התחרות תיקבע המדינה הזוכה באמצעות הצבעה פתוחה.