סמארטפון בדרך: סמסונג גלקסי אס 2 יושק החודש בישראל

סמארטפון הדגל של החברה הצליח למכור 3 מיליון יחידות בתוך פחות מחודשיים בעולם, עוד לפני שהושק בארה"ב

כבר תקופה ארוכה מחכים חובבי הגאדג'טים בישראל למכשיר הדגל של חברת סמסונג - הגלקסי אס 2. הבוקר (ב') הודיעה סאני תקשורת, יבואנית סמסונג סלולר בארץ על השקת הסמארטפון החדש של החברה בישראל במהלך החודש.

הדגם החדש של החברה הצליח למכור מעל 3 מיליון יחידות ממנו בעולם מאז הושק לפני כמעט חודשיים. הנתון הזה מרשים במיוחד, כי הסמארטפון הזה עדיין לא הושק בארה"ב. בסמסונג שואפים לעבור את המכירות של הדגם הראשון שעומדות על 10 מיליון יחידות.

בישראל מצפה סאני לשחזר את ההצלחה של הדגם הקודם בסדרה שעבר את המכירות של 200 אלף יחידות מאז חודש נובמבר האחרון. לדברי דוידי פיאמנטה, מנכ"ל סאני, הסיבה לכך שהחברה הצליחה למכור כל כך הרבה יחידות, הייתה שהם קיבלו מסמסונג העולמי כל מלאי שביקשו. היכולת של החברה להחזיק כמעט באופן קבוע מלאי של הגלקסי אס, אפשר לה למכור כמויות גדולות של מכשירים, כאשר האייפון 4 של אפל אזל כמעט באופן קבוע במלאי אצל המפעילות הסלולריות בארץ.

הגלקסי אס 2 נחשב לחוד החנית של הסמארטפונים הנמכרים היום בעולם, המכשיר הזה מכיל בערך כל מה שמשתמש סלולרי יכול לבקש, הוא כולל את מערכת ההפעלה האחרונה של גוגל - אנדרואיד בגרסה 2.3 (ג'ינג'ייר בירד) מסך מגע בגודל 4.27 אינץ' בטכנולוגיית Super AMOLED Plus ומעבד כפול ליבה. המכשיר תומך בקצב העברת נתונים מהירה במיוחד של עד 21 מגה לשנייה לעומת 7.2 מגה בדגם הקודם ויש לו מצלמת סטילס עם חיישן של 8 מגה פיקסל עם פלאש LED.

מלבד הגלקסי אס 2, סאני מתכננת להשיק במהלך אוגוסט אצל המפעילות הסלולריות את הטאבלטים החדשים שלה הכוללים את מערכת ההפעלה אנדרואיד 3 (גרסת האניקומב). הטאבלטים יגיעו בשתי גרסאות: מסך של 8.9 אינץ' ומסך של 10.1 אינץ'.