מריל לינץ' בהמלצה חמה על צ'ק פוינט: "תזנק ב-20%"

במריל לינץ' מצמידים לצ'ק פוינט מחיר יעד של 71 דולר למניה, ומשדרגים ההמלצה על החברה ל"קנייה" ■ "החברה בעלת פוטנציאל מכירות של מוצרים נוספים, ויכולת לגבור על מתחרותיה"

אחרי שפרסמה תוצאות מרשימות לרבעון השני של שנת 2011, נהנית חברת צ'ק פוינט הישראלית מהמלצה חמה מכלכלני מריל לינץ'. בית ההשקעות משדרג את המלצתו לצ'ק פוינט בחזרה ל"קנייה", ומצמיד למניה מחיר יעד של 71 דולר - פרמיה ריאלית של 20% על מחיר המניה הנוכחי (59 דולר למניה).

נציין כי הפעם האחרונה בה זכתה צ'ק פוינט להמלצת "קנייה" ממריל לינץ', הייתה באפריל 2009 - לאחריה החליטו כלכלני בית ההשקעות לנקוט ביתר זהירות, והורידו ההמלצה ל"נייטרלי".

"צ'ק פוינט הרחיבה את הפורטפוליו שלה ומספקת מגוון פתרונות אבטחה העונים לצרכי השוק", כותבים כלכלני בית ההשקעות בסקירה. "בנוסף לכך, האנליסטים מציינים לחיוב את יכולת החברה לספק ציוד חומרה וכן ארכיטקטורת להב אשר מאפשרות לה להיכנס לשווקים חדשים מבלי לבצע רכישות גדולות ולדלל את מרווחי התפעול".

במריל לינץ' מעלים התחזיות עבור צ'ק פוינט לשנת 2011, ומעדכנים את תחזית ההכנסות ל-1.24 מיליארד דולר מתחזית קודמת של 1.23 מיליארד דולר. כמו כן, מעדכנים בבית ההשקעות את תחזית הרווח ל-2.81 דולר למניה, מתחזית קודמת של 2.79 דולר למניה.

סיבה נוספת לאמון שנותנים כלכלני מריל לינץ' בצ'ק פוינט, הינה ה"עלייה במספר המנויים, ובפוטנציאל הנובע מכך למכירות עתידיות של מוצרים נוספים וכן בשל חידוש מתמשך של המנויים". סיבה נוספת שציינים במריל לינץ', הינה "היכולת של צ'ק פוינט לגבור על המתחרות".

עדכון ההמלצה לצ'ק פוינט מגיעה, כאמור, ברקע פרסום דוחותיה הכספיים לרבעון השני של שנת 2011: לפי הדוחות, זינקו הכנסותיה של החברה ב-15% והסתכמו ב-300.6 מיליון דולר לעומת צפי האנליסטים ל-296 מיליון דולר. הרווח התפעולי זינק ב-18% ל-171 מיליון דולר, כאשר שולי הרווח התפעולי עלה ל-57% לעומת 55% ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי המתואם (Non Gaap) עלה ב-19% והסתכם ב-145.5 מיליון דולר או ב-68 סנט למניה לעומת תחזיות האנליסטים ל-66 סנט למניה. (לדו"ח המלא)