10 הערים האטרקטיביות ביותר להשקעה בארה"ב

החברות HomeVestors of America ו-Local Market Monitor פרסמו דו"ח הסוקר יותר מ-100 ערים בארה"ב ופרסמו את רשימת הערים האטרקטיביות ביותר כיום להשקעה

שוקי הנדל"ן בערים רבות בארה"ב עלולים להמשיך להדרדר אולם מבחינת המשקיעים, המחפשים בתים אטרקטיביים לקנייה ולהשכרה שתיצור להם תזרים מזומנים חודשי, יש לא מעט הזדמנויות כיום, גם אם המחירים ימשיכו לרדת.

החברות HomeVestors of America ו-Local Market Monitor פרסמו דו"ח הסוקר יותר מ-100 ערים בארה"ב ופרסמו את רשימת הערים האטרקטיביות ביותר כיום להשקעת נדל"ן מניב בבתים.

בלאס וגאס, למשל, נרשמה צניחה של כ-45% במחירי הבתים מהשיא של 2006 כך שהמחירים נוחים לרכישה. בעיר יש מאגר גדול של שוכרים פוטנציאליים שעובדים במלונות ובבתי הקזינו ואינם מעוניינים לרכוש בית.

"בדקנו את מחירי הנכסים, את התשואה שמקבל בעל הנכס ואת הסיכון הקיים להמשך ירידה במחירים בכל עיר", אמר David Hicks, נשיא חברת HomeVestors לאתר מארקטווטץ'. התשואה יכולה להגיע מהשכרה שוטפת של הנכס או מעליית מחיר עתידית, או משילוב של שניהם.

"אנחנו רואים הרבה מאוד משקיעים שנפגעו משוק המניות בשנים האחרונות וכעת הם פונים לשוק הנדל"ן. גם אם כוללים את המשבר של השנים האחרונות, נדל"ן הוא אחת ההשקעות הטובות ביותר בטווח הארוך" אומר היקס.

לרשימת 10 הערים האטרקטיביות ביותר להשקעה כיום נכנסו 3 מפלורידה ו-2 מקליפורניה, שתי מדינות גדולות שנפגשו באופן קשה מאוד מהתפוצצות בועת הנדל"ן בארה"ב:

1. לאס וגאס.

2. דטרויט.

3. Warren (מדינת מישיגן).

4. אורלנדו, פלורידה.

5. Bakersfield, קליפורניה.

6. טמפה, פלורידה.

7. פיניקס, אריזונה.

8. פורט לודרדייל, פלורידה.

9. רוצ'סטר, ניו-יורק.

10. Stockton, קליפורניה.