עסקת העברת בית"ר ירושלים לאדלר ולוין התפוצצה

צמד האמריקנים בחרו לסגת מההסכם עליו חתמו עם ארקדי גאידמק על העברת מועדון הכדורגל; עורך דינו של גאידמק שיגר להם מכתב תגובה: "הפרת הסכם יסודית וחמורה"

עסקת ההעברה של בית"ר ירושלים מארקדי גאידמק לדן אדלר ואדם לוין הסתבכה משמעותית היום (ה'), זאת לאחר שצמד האמריקנים בחרו לסגת מההסכם עליו היום חתומים עם בית"ר.

אדלר ולוין לא העבירו את הכספים שהתחייבו, ובשיחות שערכו ביממה האחרונה עם יו"ר בית"ר, איציק קורנפיין, דרשו לשנות סעיפים מהותיים בהסכם. בין היתר, טענו כי ההליך המשפטי שהתנהל השבוע מול גומא אגייאר, לשעבר הספונסר של המועדון שהטיל צו מניעה על העברת העסקה לידיהם (שבינתיים כבר בוטל), מהווה סיבה לדון מחדש בתנאי ההסכם.

בעקבות הדברים, שיגר עורך דינו של גאידמק, ישראל שלו, מכתב לבא כוחם של אדלר ולוין, בו ציין כי "לוין ואדלר מפירים בהפרה יסודית חמורה את ההסכם שנחתם עימם ללא כל צידוק והסבר. נסיונם של מרשיך לתרץ הפרות חד משמעויות אלה של ההסכם בהליך המשפטי אשר התקיים בעניין אגייאר נראה מגוחך משום שמרשיך התראיינו חדשות לבקרים לכלי התקשורת והבטיחו הבטחות באשר לעתידם בקבוצה".

עוד הוסיף שלו במסמך: "מרשיך יודעים היטב את משמעות התנהלותם ואת הנזקים הכבדים שיגרמו למרשינו. אולם הם אדישים לחלוטין ואין הם טורחים להקטין את הנזקים תוך העמדת המימון הנדרש לקבוצה ללא דיחוי".

כעת, הסיכויים שהמועדון יעבור לידי אדלר ולוין נראים קלושים. בית"ר ירושלים תנסה למצוא מקורות מימון אחרים לעונה הקרובה, כשבין היתר מנסה היו"ר איציק קורנפיין למכור את החלוץ חן עזריאל להפועל ת"א, ובנוסף מבקש מהאדומים לקנות את 20 האחוזים מכרטיס השחקן של טוטו תמוז שעדיין נותרו בידיה של בית"ר.