זהבי: "מרגול, יצאת נגד המפגינים כאחרונת הפרחות. מי את, יא אפס?"

אתר רדיו 103FM קרס היום בעקבות העלאת הקטע שבו תוקף השדרן הפרובוקטיבי את הזמרת: "אם היית הולכת לשדרות רוטשילד היית רואה שיש במחאה יותר בני עדות המזרח מאשכנזים"

יום אחרי ההתבטאות שלה על מפגיני מחאת האוהלים, בה קראה להם "מפונקים שרוצים רק את תל-אביב", התגובות נגד הזמרת מרגלית צנעני (מרגול) לא מאחרות להגיע - והן קשות.

נתן זהבי, העיתונאי ושדרן הרדיו הידוע בלשונו הפרועה, דיבר היום (ג') בתוכנית הרדיו שלו "זהבי עצבני" ברדיו 103FM, בין השאר על מרגול, ובאופן בוטה כפי שהוא יודע. ההאזנה לקטע הרדיו גרמה היום לקריסה של אתר 103FM עם קרוב ל-10,000 האזנות.

"יש כאן אנשים טיפשים ומטומטמים... מרגול הגיעה לשיא תהילתה בהזניית התרבות הישראלית בתוכנית 'כוכב נולד' של קשת. למה היא נגד המחאה? מרגול נגד המחאה כי פעם היא הופלתה על-ידי צפונים בונבונים או לא יודע מי. זו אחת האמירות הפלצניות שלה", התחיל זהבי את תוכניתו.

"היא טענה שהמפגינים בוכים כי סבתא שלהם לא הורישה להם דירה בבזל. מרגול, אני גם בין המפגינים - סבתא שלי לא הורישה לי דירה בבזל כי היא וסבא שלי ניספו באושוויץ... מי את שתטעני טענות מז... כאלה? מי את, יא אפס, מאיפה הבאת את הטינופת הזו שיצאה מהג'ורה שלך? גם אני ג'ורה - אבל אני ג'ורה יותר אינטיליגנטית ממך".

עוד הוסיף זהבי כי "מרגול, את כמו אחרונת הפרחות. שוב העלית את הנושא העדתי לדיון - כי לא היית שם ולא ראית שיש במחאה יותר בני עדות המזרח מעדות אשכנז, וכואב להם. לך לא כואב! עם החוזה שיש לך בקשת למה שיכאב לך?"

"את חושבת שהמפגינים הם קומוניסטים שהגיעו מסין? הם אנשים עובדים, משרתים במילואים ומשלמים מסים - והם רוצים לחיות חיים נורמליים", אמר זהבי לסיכום.

להאזנה לקטע האודיו