רשת משיקה את אפליקציית האייפון החדשה iReshet

האפליקציה תוביל את הגולש ישירות לשידור החי של זכיינית ערוץ 2 רשת בכל ימי השידור שלה

אפליקציית האייפון החדשה iReshet מקשרת את המשתמשים ישירות לשידור החי של זכיינית ערוץ 2 רשת בכל ימי השידור שלה. האפליקציה החדשה תוביל את הגולש ישירות לשידור החי של רשת. כמו כן, האפליקציה תספק שירות פאפרצ'י שתאפשר לגולש לדעת האם ישנם סלבריטאים הנמצאים בקרבת מקום הימצאו.

האפליקציה החדשה תאפשר קישור לרשתות חברתיות כגון פייסבוק. כמו כן היא תאפשר למשתמשים "להשתתף" בתוכניות. כך, לדוגמה, ב-"אחד נגד 100" יקבלו הגולשים באותו הזמן את אותה השאלה של המתמודד ויוכלו לשחק יחד עמו.

דוגמה נוספת לחוויה אינטראקטיבית שיחוו המשתמשים באמצעות התוכן היא האפשרות לשלוח אודישנים מצולמים של עצמם לתוכנית הדגל הבאה של רשת, "The voice".

האפליקציה תציע גישה on-demand לכל התכנים של רשת וכן למאחורי הקלעים של הפקות מסוימות. כמו כן, האפליקציה מגישה את עדכוני חדשות ערוץ 2 24/7, ומציעה מגוון עדכונים בלייב.

אילן טוביהו, המשנה למנכ"ל רשת, מסר כי "התוכן שמשתמשים צורכים כיום באמצעות הסלולר חייב לענות על 3 ממדים: זמן, מקום ומשתמש. בממד הזמן התשובה של האפליקציה החדשה היא למעשה בחוויות מסונכרנות למסך; בממד המקום מגיעים אל למשתמש היכן שהוא נמצא; ובממד המשתמשים אנו למעשה ניתן להם את האפשרות לאינטראקטיביות עם מותגי התוכן.

"האפליקציה החדשה עונה על 3 הממדים המרכזיים הללו, עליהם נבנתה מחדש iReshet. בתהליך שדרוג האפליקציה, שהיינו הראשונים להשיק לפני כשנתיים, הבנו שנושא העיצוב וה-UI (התנהגות היוזר) הוא מרכזי, והשקענו רבות בעיצוב תלת-ממדי כדי לכבד את היוזרים ולשים אותם במרכז הבמה".