הצלחה לנוחי דנקנר: כור הגיעה להסדר עם הבנקים הזרים

החברה הגיעה להסדר עם מורגן סטנלי וסיטי, מהם קיבלה אשראי לרכישת מניות קרדיט סוויס, לפיו המחיר בו תהא לבנקים זכות להעמדת האשראי לפירעון מיידי ירד ל-18 פר"ש מ-22 פר"ש

אנחת רווחה לנוחי דנקנר: כור שבשליטת דסק"ש דיווחה היום (ב') לבורסה כי הגיעה להסדר עם מורגן סטנלי וסיטי, מהם קיבלה אשראי לרכישת מניות קרדיט סוויס , לפיו המחיר בו תהא לבנקים זכות להעמדת האשראי לפירעון מיידי ירד ל-18 פרנק שוויצרי למניית קרדיט.

נזכיר כי אתמול, ממש לפני נעילת המסחר, דיווחה כור, לבקשת הרשות לניירות ערך, כי המחיר לפירעון מיידי של ההלוואה עומד על 22 פר"ש למניה.

על רקע זה, הודיעה הבוקר כור כי בעלת השליטה, קבוצת אי.די.בי של נוחי דנקנר, תעמיד לה הלוואת גישור של חצי מיליארד שקל, לצורך חיזוק הבטוחות לבנקים הזרים.

עד עתה נגרם לכור הפסד "על הנייר" של 2.5 מיליארד שקל בגין ההשקעה בקרדיט סוויס, אשר לא הוכר בדוחות הרווח והפסד של החברה, אך מרביתו נגרם עוד לפני הירידה החדה במניה בשבוע האחרון, והוא גרם לירידה בהונה העצמי של כור. כעת נמצאת כור בדיונים עם רשות ני"ע לגבי תיזמון ההכרה בהפסד, וייתכן כי כבר בדוחות הקרובים (לרבעון השני) היא תכיר בו.