הטיפ היומי: מניית אופנה עם פוטנציאל זינוק של 38%

כלכלני RBC ממליצים על מניית Urban Outfitters בהמלצת "קנייה" במחיר יעד של 38 דולר למניה

חברת Urban Outfitters האמריקנית הינה חברת אופנה ולייף סטייל, המפעילה חנויות תחת שמות המותג Urban Outfitters, Anthropologie, Free People, Leifsdottir ו-Terrain. בנוסף ל-372 חנויות הקמעונאות שלה בצפון אמריקה ואירופה, החברה מוכרת את מוצריה ישירות דרך אתרי מסחר מקוונים וקטלוגים.

URBN אמורה לדווח על תוצאות הרבעון השני ב-15 בחודש, ואנו מצפים לרווח נקי למניה של 0.34 דולר, מול קונצנזוס של 0.32 דולר ומול 0.42 דולר ברבעון המקביל. הירידה נובעת בעיקר מצמיחה צנועה ב-Comps (מכירות החנויות הפועלות לפחות שנה אחת), ירידה של 4.5% ברווח הגולמי, ועלייה של 0.6% בהוצאות הנהלה וכלליות.

עם זאת אנו מאמינים שהיצע המוצרים של מותג Urban Outfitters השתפר במהלך הרבעון השני, והוא ממוצב אופנתית טוב יותר מאשר בתחילתו. אנו ממשיכים לצפות שה-Comps ושיעורי הרווח ישתפרו במחצית השנייה של השנה, בזכות היצע ביגוד אטרקטיבי לסתיו. לקראת סוף הרבעון ראינו במותג Urban Outfitters גידול בהיצע המכנסיים המתרחבים, ג'ינסים בגזרה גבוהה וסקיני ג'ינס בצבעים בהירים - כולם חשובים ללקוח המוכוון אופנה. ב-Anthropologie, לאורך כל הרבעון שמר המותג על קווים עדכניים.

אנו ממשיכים להמליץ על המניה "קנייה" למחצית השנייה של השנה. התמחור הינו אטרקטיבי, במכפיל 14 לרווחים חזויים שלנו ל-2012 - לעומת מכפיל ממוצע של 18-19 אצל המתחרות, וממוצע היסטורי של 18 אצל החברה עצמה. מחיר היעד שלנו למניה הוא 38 דולר - גבוה ב-39% ממחירה הנוכחי.

**** RBC, שותף אסטרטגי של תמיר פישמן