חסות שמית לאצטדיון המדוולנדס: 400 מיליון דולר ב-20 שנה

מגרשן הביתי של קבוצות ה-NFL ניו יורק ג'איינטס וניו יורק ג'טס יהפוך ל"אצטדיון MetLife", חברת הביטוח שכבר עכשיו מפרסמת במגרש בעלות של 7 מיליון דולר בשנה

אצטדיון המדוולנדס החדש בניו ג'רזי, שנפתח בשנת 2010 בהשקעה של 1.6 מיליארד דולר ומשמש כבית של קבוצות ה-NFL ניו יורק ג'איינטס וניו יורק ג'טס, בדרך להחליף את שמו.

על-פי פרסומים בתקשורת בארצות הברית, הג'איינטס והג'טס הגיעו להבנות עם חברת הביטוח MetLife עבור חסות שמית לאצטדיון המכיל 82,556 מקומות. העסקה מוערכת ב-20 מיליון דולר לשנה למשך 20 שנים, ובסך הכל 400 מיליון דולר - סכום אותו יחלקו הג'טס והג'איינטס.

במסגרת ההסכם, שמו של המגרש יוחלף ל"אצטדיון MetLife". חברת הביטוח משמשת כבר עכשיו כאחת הספונסריות הגדולות ביותר של האצטדיון - מפרסמת בו עבור סכום של 7 מיליון דולר בשנה. האצטדיון אמור לארח בשנת 2014 את משחק הסופרבול.

אגב, לפני שלוש שנים היתה אמורה חברת ביטוח אחרת - אליאנץ הגרמנית, שמעניקה חסות שמית לאצטדיון של קבוצת הכדורגל באיירן מינכן - להיות זו שתעניק חסות שמית לאצטדיון המדוולנדס. אלא שחשיפה ב"ניו יורק טיימס" בנוגע לקשרים של אליאנץ עם המפלגה הנאצית בזמן מלחמת העולם השנייה, גרמה לג'איינטס ולג'טס לרדת מהעסקה.