חברת השילוח TNT מרחיבה את שירותיה לאתרי סחר באירופה

TNT אקספרס משיקה את שירות Euro SHOP: משלוחים לצרכן הפרטי מאירופה ■ עד כה חברות השילוח הציעו יבוא של מוצרים מארה"ב

השיח הציבורי בדבר המחירים היקרים של מוצרים צריכה שונים שאנו משלמים בישראל ביחס למדינות אירופה וארה"ב לא יורד מסדר היום. ועד שיקרה הנס ביום שבו המחירים יישרו קו עם החנויות בחו"ל, מוצעת אפשרות לרכוש מוצרים דרך אתרים בינלאומיים ולייבא אותם ישירות ארצה.

עד כה חברות השילוח הציעו יבוא של מוצרים מארה"ב, וכעת משיקה TNT אקספרס את שירות Euro SHOP: משלוחים לצרכן הפרטי מאירופה. הרעיון הוא שגם הצרכן הישראלי יוכל לרכוש ולהזמין מוצרים דרך אתרי אינטרנט בינלאומיים, משל היה תושב אירופי, והמוצר יישלח ארצה באמצעות TNT אקספרס.

עם ההרשמה לשירות מקבל הלקוח כתובת בלונדון אותה יזין בעת רכישה. החבילה תגיע לאותה כתובת ומשם תועבר, תוך 3 ימים, ליעד בישראל. לאחר תשלום ההובלה תגיע החבילה לבית הלקוח באמצעות בלדר של TNT אקספרס.

תוספת המכס נקבעת על-ידי הרשויות, ויש לקחת אותה בחשבון. מומלץ כמובן לברר מראש מהי התוספת (דרך אתר המכס או דרך הבלדרית). בכל מקרה, את ההליך מול רשויות המכס מבצעת TNT אקספרס.

מחירי המשלוח הם נגזרת של משקל המוצר אותו אתם חפצים לרכוש ומתחילים בכ-100 שקל למוצר שמשקלו קילוגרם אחד.

לבדוק את האחריות

מחירי מוצרים לדוגמה כפי שעולה מבדיקת TNT אקספרס: טאבלט של סמסונג גלקסי 10.1, כולל מסים והובלה עד הבית יעלה 3,450 שקל (דרך אתר דיקסונ'ס), חולצת פולו של רלף לורן תעלה כ-380 שקל, מכונת גילוח של פיליפס תעלה לצרכן הישראלי כ-1,700 שקל, לעומת 1,900 שקל המחיר בישראל.

בכל מקרה, שווה לבדוק האם החיסכון מצדיק את הפשרה בדבר אחריות על המוצר בידי מעבדה מקומית, לצד האפשרות להחליף את המוצר במידה ואינו עולה על דרישתכם.

מסקר שערכה TNT אקספרס, באמצעות מכון הסקרים "רושניק אסטרטגיה", עולה כי האתר העיקרי דרכו מתבצעות כיום רכישות מאירופה הוא eBay. כ-14% מהמשיבים על הסקר טענו כי כבר היום הם מבצעים רכישות דרך אתרי אינטרנט אירופאים.

משלוח
 משלוח